דה לוקאס ישוחרר, ורד קיבל הצעה ל-3 שנים

חוזה לא קטן. דה לוקאס
חוזה לא קטן. דה לוקאס | צילום: ערן לוף

בבירה רוצים להתחזק, הספרדי יעזוב: "אי הכללתו בסגל תסיים את הסיפור"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 0:1 על בני יהודה, בית"ר ירושלים ניצבת במקום השלישי עם 32 נקודות והיא נכון לעכשיו הקבוצה היחידה ש"מאיימת" על הפועל באר שבע ומכבי תל אביב במאבק על תואר האליפות. במועדון לא מרוצים מהיכולת של הקבוצה לאורך כל חודש דצמבר, וקיימת האמונה כי שינוי בסגל השחקנים הוא הדבר המתבקש בחלון ההעברות בחודש ינואר.

 

לאחר העברתו הצפויה של איציק כהן למכבי נתניה, יזומן הקשר פאבלו דה לוקאס לשיחה, בה יתבקש לחפש מועדון חלופי או להגיע להסכם עזיבה. לספרדי, שבתחילת העונה נחשב לרכש הגדול והמשמעותי של הבעלים אלי טביב, יש חוזה לעונה נוספת בשכר של 180 אלף יורו. המאמן סלובודאן דראפיץ' וטביב בוחנים מספר מועמדים זרים כשהעדיפות היא לחלוץ זר. הספרדי, יקבל הודעה מטביב לפיו הוא יצטרך למצוא לעצמו בית חדש. גורם המקורב לצדדים הסביר: "אי הכללתו של פאבלו בסגל כנראה תסתום את הגולל על המשך דרכו בקבוצה".

 

 

השם החם מבחינת דראפיץ' הוא הקשר עידן ורד, שחקנה של הכוכב האדום בלגרד שעשה את הפריצה שלו תחת סמל המנורה. לוורד הוצע חוזה ארוך טווח לשלוש שנים, אך נכון לעכשיו הוא לא קיבל מהסרבים הודעה על שחרורו מהקבוצה.

 

הבלם ניסו קפילוטו שתורגל ערב המשחק נגד בני יהודה בהרכב הפותח הופתע כשלא נכלל בסופו של דבר אפילו בסגל הרחב. בקבוצה טוענים כי ההחלטה של צוות האימון היא מקצועית בלבד והבחירה בדניאל אסקלינג לעמדת הבלם הייתה נכונה לנוכח כושרו הטוב של אסקלינג במשחקים האחרונים.

 

הבלם חסוס רואדה ימשיך עד סיום העונה. גורמים הקשורים לבית"ר ירושלים ולשחקן סבורים כי הספרדי מקווה לעבור בעונה הבאה למכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי