בוס: "מכבי זו המקפצה לקבוצות באירופה"

פטר בוס
פטר בוס | צילום: Gettyimages

המאמן החדש כבר מתכנן לברוח? "יש להם בעלים שרוצה הצלחה באלופות"

(גודל טקסט)

פטר בוס, מאמנה החדש של מכבי תל אביב, לא דיבר רק דרך אפיקים רשמיים. ההולנדי התראיין לרשת הטלוויזיה NOS בארצו וגם נשאל מה היה לו לחפש בכדורגל הישראלי על ידי מראיין שאוהב לערוך ספקולציות. 

"מכבי תל אביב הגיעה העונה לשלב הבתים בליגת האלופות ובישראל זו הייתה הצלחה גדולה", השיב המאמן. "בישראל כדורגל הוא הספורט מספר 1 ואני חייב להוכיח את עצמי. זו תהיה לי המקפצה לקבוצות אחרות באירופה. מאחר שאימנתי שלוש עונות את הראקלס ואחר כך שלוש עונות את ויטסה, קיבלתי את ההצעה כי זהו אתגר חדש". 

"כן, מבחינה כלכלית יש לי הטבות פיננסיות", הודה בוס כשנשאל על התנאים במכבי ת"א. "אם אתה שואל אותי, אז אני אומר לך את האמת". לפי ההערכה, המאמן הרוויח בוויטסה רק 400 אלף יורו לעונה. על פי החוק בהולנד, מאמן ששוהה יותר מ-184 יום מחוץ למדינה לא צריך לשלם מיסים, אלא רק בישראל.  

לשאלה אם יצטרך להתרגל לחום ענה: "אין לי בעיה עם זה, עכשיו אני מתחיל דבר חדש. יש להם בעלים שיודע מה הוא רוצה וההצלחה שלו בליגת האלופות הביאה לו את התיאבון. הוא רוצה הצלחה בשלב הבתים של ליגת האלופות בשנה הבאה". 


פטר בוס, יש גם הטבות (gettyimages)

שחקני ויטסה יצאו למחנה אימונים בספרד. בוס נסע לשדה התעופה ונפרד משחקניו בלי הרבה התרגשות. במקומו מונה זמנית רוב מאס, שהיה עוזרו. המנכ"ל מוחמד באלך, שהוא גם המנהל המקצועי של ויטסה, אמר: "בוס השאיר ירושה גדולה אחריו. הוא מאמן בצמרת העולמית. השיטות שלו ושיטת המשחק שלו נתנו הרבה לוויטסה. נמשיך בדרכנו ונחפש את המאמנים המתאימים לנו".  

בהולנד אמרו שבוס לקח את ויטסה במפתיע למקום גבוה בליגה והיה מעלה אותה גבוה אפילו יותר בזכות סגנון המשחק המרשים שהביא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי