מימר: עזבתי את ב"ש כי אני מאמין בכפר סבא

מימר. לא אחד שנלחץ ויוצא מפרופורציות
מימר. לא אחד שנלחץ ויוצא מפרופורציות | צילום: ערן לוף

המאמן החדש של הירוקים מהשרון: "יש לי ניסיון של 25 שנה בכדורגל"

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא ערכה בצהריים מסיבת עיתונאים והציגה את מאמנה החדש, שרון מימר שעזב את עמדת עוזר המאמן בהפועל ב"ש והגיע להחליף את פליקס נעים שעזב.

מימר חתם על חוזה בשרון עד לסיום העונה, כשכמובן חוזהו יוארך אוטומטית לעונה נוספת אם יצליח להשאיר את הירוקים בליגת העל.

שרון מימר אמר בעת הצגתו: "אני מכיר את הקבוצה ויש אפילו שחקנים שהספקתי לשחק איתם. אני לא יכול להגיד דבר על פלייאוף עליון, אבל אני מאוד מאמין בקבוצה ולראיה עזבתי מועדון כמו הפועל ב"ש, שהיה בתהליך לקראת אליפות. אם לא הייתי חושב שכפ"ס יכולה להגיע למקומות יפים, לא הייתי עוזב. זו ההחלטה הכי קשה שהייתה לי בכדורגל, כי באתי ממועדון עם עוצמות שאי אפשר לתאר במילים".

המאמן החדש נשאל על סגנון המשחק הצפוי של כפ"ס והשיב: "יהיו משחקים שנשחק יותר סגור ויהיו משחקים שנשחק יותר פתוח, יש לנו את כל הכלים לכך. באופי שלי אני מאוד אוהב לתקוף, אבל זה לא בא אחד על חשבון השני. השחקנים יצטרכו להתרגל אליי ואני אליהם, אבל השינוי יבוא – הם יתחברו לדרך שלי".

מימר נשאל על חוסר הניסיון שלו ושל שחקניו וענה בנחרצות: "יש לי ניסיון של 20 שנה בתור שחקן וחמש שנים בתור עוזר. אני מוכן להכל ומלא ניסיון לעומת מה שאתם חושבים. גם באישיות שלי אני לא אחד שנלחץ ויוצא מפרופורציות. הכל יהיה בסדר".

עוד לפני דבריו של מימר, אמר הבעלים סתיו שחם: "אני רוצה לנצל את הבמה להודות לאלונה ברקת על כך שקיבלה החלטה קשה מבחינתה ושיחררה את שרון. אני מודה לה על זה כחברה וכקולגה לניהול מועדון".

לקראת חלון ההעברות שייפתח מחר בישראל, אישר הבעלים כי יגיע חיזוק: "הקבוצה צריכה חיזוק ואין לנו ספק בכך. כבר היום נשב ונחשוב מה אנחנו צריכים, בין אם שחקנים ישראלים ובין אם זרים. אני חולק על כך שמצב הקבוצה גרוע, המיקום הנוכחי של כפ"ס מעל או מתחת לקו האדום הוא לא משמעותי כרגע. יש לנו יעדים להשיג ואני סומך על הצוות שנשיג אותם.

"נפגשנו עם מספר מאמנים, ומכל אלה שהוצעו לנו שרון היה המתאים ביותר", סיפר שחם מדוע נבחר מימר לתפקיד. "אני מכיר אותו כבר שנתיים ונפגשנו מספר פעמים, הוא עשה את הרושם הכי טוב. אני גם יכול להגיד שבתחילת העונה שרון היה ממונה אם פליקס היה בוחר שלא להמשיך".

מימר כידוע ייאלץ להתמודד עם מציאות לא קלה, כאשר כפ"ס מדורגת מתחת לקו האדום במקום ה-13, כשבני סכנין מקדימה אותה בזכות הפרש שערים עדיף. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי