ז'אורז'יניו עשוי להישאר, פיראס מוגרבי לא יעזוב

ז'אורז'יניו. עדיין לא התקבלה הצעה משמעותית
ז'אורז'יניו. עדיין לא התקבלה הצעה משמעותית | צילום: עידן סלם

בבני סכנין מתכוונים להתחזק החודש. אבוקסיס ישתף את אמיר ח'לאילה

(גודל טקסט)

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס, עדיין לא זכה לרשום ניצחון בכורה עם קבוצתו החדשה מהצפון, אך במועדון מבהירים כי ניכר שיפור משמעותי ביכולת הקבוצה מאז מינויו ובמועדון מסמנים את המחזור הבא, אז יארחו את מכבי פ"ת, כהזדמנות מצוינת לנצח ולרשום שלוש נקודות ראשונות בעידן אבוקסיס.

 

עם זאת, במועדון מפנימים כי יש צורך לחזק את הקבוצה כדי להימלט מקרבות התחתית כבר בתקופה הקרובה ומבינים כי שיפור ביכולת יסייע רבות, אך לא בהכרח ימנע קרבות תחתית עד לסיום העונה.

 

 

השם של סיראז' נסאר עדיין נמצא על הפרק במידה שהפועל תל אביב תסכים להעבירו כחלק מעסקת מכירתו של ז'אורז'יניו לחודורוב, אך ייתכן שהברזילאי כלל לא יעזוב את דוחא ויסיים את העונה בסכנין אם לא תגיע הצעה משמעותית.

 

נסאר חוגג בהפועל ת"א. עוד יגיע בחודש הקרוב לסכנין? (דני מרון)

 

שחקנים שיישארו גם כן לפחות עד לסיום העונה הם פיראס מוגרבי שבזמן האחרון נקשר שמו עם מעבר להפועל חיפה, צחי אליחן ודייגו קאצ'ובה שלא ישוחררו. במועדון אף מעוניינים בחיזוק ההתקפה ומחפשים חלוץ נוסף לצד וויאם עמאשה ושלומי אזולאי וכן ינסו להתחזק במגן שמאלי. "איהאב שאמי מגן טוב, אבל לא יכול לשמור על אותו קצב עד סיום העונה", סיפר בכיר בהנהלה. לצד הניסיונות להתחזק, מסתמן כי ישוחררו מספר שחקנים על אף שטרם הוחלט מי יהיו המשוחררים.

 

באשר לחלוץ קבוצת הנוער אמיר ח'לאילה, למרות התעניינות מצד מכבי חיפה ומכבי תל אביב, גם הוא יישאר בקבוצה ובמשחקים הקרובים אף יקבל דקות משחק. "יוסי לא מכיר אותו טוב, זה יקח זמן ואנחנו מאמינים שהוא ישחק תחת הדרכתו. בני סכנין הוא המקום הכי טוב לאמיר להשתפר וכולנו מאמינים שהוא יישאר", אמר בכיר בהנהלה לספורט1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי