כבירי פוגע תדמיתית בהפועל ת"א

כבירי. שכר לימוד של טירונים?
כבירי. שכר לימוד של טירונים? | צילום: אריאל בשור

גיא לוי דורש חלוץ, וקיבל 2 "ליגיונרים" בעמדה לא נחוצה בצל גוטמן. שכונה

(גודל טקסט)

הטעות הגדולה של גיא לוי הייתה כשהסכים לקחת את הפועל תל אביב. בקשו מז'וזה מוריניו להגדיר בעבורכם את המושג "איך נראה הגיהנום" והוא יענה בלי היסוס: לאמן בוולפסון.

 

באמת, תנסו אתם לרהט סלון עם 24 פריטים (כמספרם של המצטרפים לסגל של האדומים בתחילת העונה) מהשוק של רמלה. זה אפשרי, אבל גם ייראה מחריד. בדיוק כמו שנראים האדומים על כר הדשא מדי שבוע בשבוע.

 

 

לא סתם אלי גוטמן שוב יושב על הגדר ומתלבט אם לקחת את המוצר שרקחו בקיץ הבעלים אמיר כבירי, המנכ"ל ניר ענבר וחבר ההנהלה ניר אפרתי. ובזמן שהמאמן הלאומי היוצא מתלבט, נפתח חלון ההעברות של ינואר. ומי נוחת בהפועל תל אביב? לוטם זינו, שבקושי ראה כדור בת'ון השוויצרית, וגיא אסולין, שלא הריח כבר שש שנים את הדשא באופן מסודר. ורגע, למה שני קשרים כשהאדומים זקוקים נואשות לחלוץ? (10 שערי ליגה ב-17 משחקים).

 

בוולפסון דווקא רצו לצרף חלוץ, את טוטו תמוז, אבל פסלו אותו לאחר בדיקות רפואיות מקיפות. כל הסאגה הזאת נמרחה ישר בתקשורת, כמעט כמו כל דבר בהפועל תל אביב, ועשתה נזק תדמיתי גדול. אולי באמת הברכיים של טוטו דפוקות, אבל לא עדיף לנהל מגעים בשקט ולמצות את כל התהליך לפני שיוצאים בהצהרות?

 

אולי הוא פצוע, אבל למה מצב המו"מ צריך להימרח בתקשורת?

 

אבל רגע. עוד מבזק. מסתבר שהאדומים חידשו את המגעים עם תמוז. והנה נפתחת לה עוד אופציה, לעוד סאגה. בזה הצוות המנהל של האדומים ממש מומחה. שלושה ימים לפני שססאר מנדיונדו הגיע מחופשה בספרד הוא כבר פוטר בתקשורת. ואחרי שפוטר לקח לכבירי ושות' חודשיים למצוא מאמן חדש (מדובר כנראה בשיא גינס) – בינתיים מינו את ואליד באדיר כמאמן זמני ונתנו לו להבין שהתפקיד שלו ובסוף אכזבו אותו, ודיברו על מאמן זר ואז על ישראלי ושוב זר, ובינתיים העלו את שמו של דרור קשטן ומיד הכפישו אותו.

 

ובכלל כשמתעסקים העונה במה שקורה אצל האדומים, נזכרים בשורות האלה מהפרסומת "כאב ראש, כאב ראש, כאב ראש", ובשורה ההיא מהשיר של אריק איינשטיין ז"ל שנעשתה אקטואלית מתמיד: "ואיזה מסכנים האוהדים". רק שהפעם אלה לא השחקנים ולא המאמנים, אלא בעל הבית שגרם לכל הסחרור.

 

גיא לוי. הפועל ת"א היא גיהנום למאמנים (עדי אבישי)

 

ייתכן שהשלישייה – כבירי, ענבר ואפרתי – עוד תתגלה בעתיד כאחד הצוותים המקצועיים הטובים בליגת העל. ייתכן  שכל המופע הטרגי-קומי בניצוחם (בחירת השחקנים, מינוי הסקאוט מנדיונדו כמאמן ראשי, ההשתהות בבחירת המאמן החדש וכיבוס פומבי של הלכלוך) הוא שכר לימוד של טירונים, אבל בינתיים הפועל תל אביב היא הקבוצה הכי לא מנוהלת ביקום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי