עושה טובה: הפועל ת"א ניצחה 1:3 את בני יהודה

אוב עביד ויחזקאל מתרגלים למשהו חדש
אוב עביד ויחזקאל מתרגלים למשהו חדש | צילום: עדי אבישי

אלטמן, גוטליב וגם יחזקאל כבשו, האדומים חזרו לחגוג בבלומפילד אחרי 3 חודשים

(גודל טקסט)

החיזוק או שמא סאגת גוטמן וגיא לוי? לא ברור מה, אבל אם אמיר כבירי היה יודע שזה מה שיוליד שינוי בהפועל ת"א, אולי היה עושה זאת קודם לכן. האדומים הציגו את משחקם הטוב ביותר העונה וגברו הערב (שבת) 1:3 את בני יהודה במשחק חוץ על הנייר בבלומפילד.

 

נדמה שהשינוי בהרכב והתוספת של אביחי ידין ואלון תורג'מן עשתה משהו לקבוצה העגומה  של גיא לוי, או שמא כשהם פוגשים את הכתומים זו תוצאה מתבקשת.

 

מדקות הפתיחה האדומים שלטו כשתורג'מן הוסיף מחץ וגם ההסטה של יחזקאל ימינה הועילה. בדקה ה-22, יחזקאל סידר לאלטמן שער קל בנגיחה, שער בכורה לחלוץ שהגיע מהפועל פ"ת. האדומים נזכרו לכבוש שער שדה אחרי 831 דקות וכבשו שער בבית לראשונה מאז הסיבוב הקודם.

 

בדקה ה-39, מלך השערים של האדומים, אדי גוטליב הוכיח שהוא יודע לכבוש גם ברגל והעניק 0:2. ממש עם השריקה להפסקה, שגיב יחזקאל שכאמור הוסט ימינה, השלים מחצית חלומית עם מבצע אישי.

 


גיא לוי ויוסי מזרחי בדואט. משחק פרידה למאמן? (עדי אבישי)

 

המחצית השנייה היתה לפרוטוקול בלבד והקצב בהתאם. יחזקאל עוד שבר אפו בפתיחתה ואפשר לרמזי ספורי לשוב למגרשים. לקראת סיום אלמוג בוזגלו צימק ושיחזר את התוצאה מהסיבוב הראשון. עכשיו רק נותר רק לדעת אם גיא לוי יישאר או יעזוב לאור המינוי הצפוי של אלי גוטמן.

 

מהלך המשחק

 

דקה 10

אביחי ידין חילץ כדור במרכז המגרש וניסה למצוא בכדור ארוך את עומרי אלטמן, איינוגבה מנע שער בשנייה האחרונה.


ידין עם הכדור בקדנציה השניה שלו באדום (Gettyimages)

דקה 12

כמעט שער עצמי של לוקאס וינטרה. חזיזה ניסה למצוא את קדוסי, היווני נגח לאחור וחתוכה מנע שער.

דקה 22

0:1 להפועל תל אביב – סוף סוף שער ביתי לאדומים. ורטה העביר ליחזקאל שמצא מצוין את אלטמן. הקשר המשיך בנגיחה לפינה של איינוגבה, שער בכורה העונה.


אלטמן חוגג שער בכורה באדום (עדי אבישי)

דקה 24

כמעט שוויון של הכתומים. איציק עזוז הוציא רוחב מימין, אמיר עגייב המשיך מתוך הרחבה, אך חתוכה היה במקום.


לקס מנסה למצוא את הרשת מרחוק (עדי אבישי)

דקה 39

אתם לא חולמים, 0:2 להפועל ת"א – קרן של האדומים מצאה את אבו עביד שהוריד לאדי גוטליב שהשתחרר בתוך הרחבה ושלח בעיטה חלשה שהכניעה את איינוגבה.


גוטליב. מלך השערים (עדי אבישי)

דקה 40

כמעט השלישי. כדור אררוך הגיע לתורג'מן שבעט לגופו של איינוגבה שיצא טוב, נסאר ליקט את הריבאונד אך בעט מעל השער.

דקה 45

זו הפועל? 0:3 לאדומים – שגיב יחזקאל פרץ באגף ימין, השאיר מאחור את בן צעירי והקפיץ מתוך תיבת החמש מעל איינוגבה. שער נהדר.


יחזקאל חוגג בדרך אופיינית לסלאלום (עדי אבישי)

דקה 53

רמזי ספורי המחליף קיבל כדור ארוך, אך התמהמה ומזווית קשה בעט לידיו של דלה איינוגבה.

דקה 74

עוד הזדמנות לאדומים. אבו עביד חטף ופרץ באגף שמאל, המגן העביר רוחב, תורג'מן השאיר לנסאר שבעט חזק מתוך הרחבה, אבל איינוגבה הדף לקרן.

דקה 83

בוזגלו צימק ל-3:1 – איציק עזוז הרים מימין, בוזגלו המחליף ניצל פציעה של אדי גוטליב והכניע את חתוכה בנגיחה.

 

הרכבים 

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סארי פלאח, דן מורי, בן צעירי, סתיו פיניש, אביעד בורלא (תיירי דובאי, 46), דולב חזיזה (אלמוג בוזגלו, 46), אמיר עגייב, פדרו גלבאן, אוהד קדוסי (רז מאיר, 73).

 

הפועל ת"א: צליל חתוכה, עופר ורטה, לוקאס וינטרה, אדי גוטליב (שמואל שיימן, 84), איעד אבו עביד, אביחי ידין (איסומעילה לינגאנה, 70), ניר לקס, עומרי אלטמן, סיראז' נסאר, שגיב יחזקאל (רמזי ספורי, 51), אלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי