מיטרוביץ' נפרד ממכבי ת"א. קרויף: "הוא היה משמעותי"

מיטרוביץ'
מיטרוביץ' | צילום: עדי אבישי

הקשר מבוקש מסין. פטר בוס: "ידעתי שהוא עוזב. ווגהורסט לא יצטרף אלינו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את מכבי חיפה במשחק הבכורה של פטר בוס על הקווים, אבל המאמן ההולנדי לא ימשיך באותו סגל. במועדון כבר אישרו לניקולה מיטרוביץ' לחפש לעצמו קבוצה חדשה, השחקן עצמו כבר נראה נפרד מהקהל כשירד לספסל ובסיום הודיעה האלופה על עזיבתו. קבוצה מהליגה הסינית כבר מעוניינת בשירותיו. 

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי: "אנחנו רוצים להודות לניקולה שהיה שחקן חשוב ומשמעותי בשנתיים וחצי האחרונות. גם במהלך האימונים וגם במשחקים הפגין מיטרו נחישות, מסירות ומעל לכל מקצוענות. אנו מאחלים לניקולה בהצלחה בדרכו החדשה".


גם החברים עשו לו כבוד (עדי אבישי)


תמונת הפרידה ממכבי ת"א (האתר הרשמי)

"על עזיבת מיטרוביץ' אני יודע, לא הייתה שום בעיה עם ראדוניץ'", אמר בסיום פטר בוס, שהתייחס גם לדיווחים כי השני לא רצה להתחמם בדקות הסיום. בנוסף, אמר ההולנדי כי חלוץ הראקלס ווט ווגהורסט לא יצטרף בחלון ההעברות הנוכחי. "אני אוהב כדורגל, חושב שיש לנו שחקנים נהדרים במכבי, אוהב איך שהם משחקים ואני מצפה להמשך. הייתי מרוצה בשעה הראשונה, אחר כך לא שיחקנו כדורגל. שיחקנו אחורה מדי". 

כשנשאל על התלות של מכבי תל אביב בשערים של ערן זהבי,השיב ההולנדי: "מקווה שאשנה את זה, אבל אני פה רק 4 ימים. אני אוהב לשחק התקפי ולשלוט במשחק כמו שעשינו בשעה הראשונה".


פטר בוס, בכורה מוצלחת (עדי אבישי)

טל בן חיים, שכבש את השער השני וגם סחט את הפנדל, סיכם: "קודם כל היה שינוי טקטי בקבוצה. מאמן חדש בא עם רעיונות חדשים ודרישות. אנחנו חייבים להסתגל אליו כמה שיותר מהר. מכבי חיפה באה לבלומפילד וזה מאבק אליפות, אז צריך לבוא ולעשות מה שצריך ולנצח. היו לנו מעט אימונים עם בוס ויש לו דרישות חדשות. מי שירצה לשחק, יצטרך לעשות מה שהוא מבקש". 

"אני שמח שצימצמנו את הפער ואנחנו מתרכזים בחמישי (משחק גביע מול רמת השרון)", המשיך בן חיים. "אני חושב שהיום המאמן אמר לי תעשה מה שאתה יודע. התחלנו טוב ויכולתי לעשות את הפעולות שלי בהתקפה כי היינו הרבה בחצי שלהם. אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה וזה משמח אותי כמו כל שחקן כדורגל. אני הגעתי עם מיטרוביץ', הוא חבר טוב ושחקן מצוין. זה כואב לנו מאוד ואני מקווה שיהיה שינוי ברגע האחרון. מאחל לו את כל הטוב שבעולם".


לא הפסידו למכבי חיפה כבר 13 מפגשים ברציפות (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי