בניון: "כמעט חזרנו". לוי: "היו דברים שאהבתי"

בניון
בניון | צילום: עדי אבישי

למרות ההפסד, בחיפה אפילו מעודדים ומתרכזים בבית"ר בגביע: "רוצים לנצח"

(גודל טקסט)

"אנחנו מאוד מאוכזבים", הודה רוני לוי לאחר שקבוצתו נוצחה 2:1 על ידי מכבי תל אביב. "אנחנו תמיד שואפים ורוצים לנצח", הוסיף מאמן מכבי חיפה, שלא ניצחה את הצהובים כבר 13 מפגשים ברציפות.

 

לוי הרגיש שהדברים היו יכולים להתפתח אחרת, והתייחס להחמצה של אלירן עטר: "מכבי ת"א קבוצה חזקה והתחילה בלחץ גדול,  למרות זאת הגענו ראשונים למצב משמעותי. במשחקים כאלה צריך לדעת לתת את השער, ומנגד לא לקבל. ספגנו שער והם נכנסנו למומנטום, אבל אני לוקח את הדבר החיובי שחזרנו ויש הרבה דברים שאהבתי".

 

 

מי שחתום על המיני-חזרה של הירוקים הוא יוסי בניון, שצימק בדקה ה-70. אך גם לקפטן ברור שההתעוררות הייתה צריכה להגיע מוקדם יותר: "בחצי הראשון פתחנו לא טוב, אבל הגענו לשתי הזדמנויות טובות שיכולות היו לשנות את המשחק. אם הפנדל של זהבי היה נכנס, אז לא היה טעם להמשיך במשחק. היה חסר לנו קצת כדי לחזור למשחק. בהמשך השתפרנו, אבל זה לא מספיק".

 

לצד בניון הוותיק, שיחקו הרבה צעירים כמו נטע לביא, עטאא ג'אבר, עאיד חבשי, שובל גוזלן, איסמעאיל ריאן ואחרים. מדובר במגמה שגם המאמן וגם הקפטן מרוצים ממנה. "אנחנו גאים שיש לנו שבעה שחקני בית ומרביתם בני 20 ומשהו, זה חשוב למכבי חיפה", הסביר רוני לוי. "תמיד כיף לראות שחקנים צעירים עולים ומשחקים, זו שאיפה של כל מועדון", הוסיף בניון. "מי שמגיע לו משחק וכנראה שבשנים האחרונות לא היו מספיק צעירים טובים. השנה יש. הייתה חסרה לנו איכות, כולם התאמצו ורצו".

 

בניון והצעירים הירוקים (עדי אבישי)

 

הליגה עדיין לא "נגמרה" למכבי חיפה, שתנסה להתברג במקום שמוביל לאירופה, אך האליפות כבר מזמן רחוקה ממנה. כך שאם רוצים להניף תואר בכרמל, זה יהיה בגביע. כבר ברביעי הירוקים יארחו את בית"ר ירושלים למפגש קשה במסגרת סיבוב ח'.

 

"אנחנו רוצים להתקדם בגביע", הבהיר בניון. "קיבלנו בהגרלה קבוצה טובה, אבל בבית שלנו אנחנו חייבים לנצח ולהציל את העונה. אנחנו לא פחות טובים מבית"ר. המון שנים לא זכינו בגביע והגיע הזמן להתקדם בשלבים". גם רוני לוי ממוקד לקראת רביעי: "המטרה שלנו היא לנצח בגביע ויש לנו משוכה קשה. אנחנו מתרכזים בזה ונעשה את המקסימום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי