"אסקלינג לא מצדיק הקרדיט, לקליימן עלה השתן לראש"

דראפיץ' בדאון. המקום השלישי בסכנה
דראפיץ' בדאון. המקום השלישי בסכנה | צילום: עידן סלם

בבית"ר חוששים ממשבר שחקנים ספגו ביקורת. קולה לא צפוי להגיע

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים לא מרשימה ואמש (ראשון) גם נכנעה 1:0 להפועל כפר סבא, וכעת הפנים למשחק הגביע מול מכבי חיפה שעשוי להוציא את המועדון לדרך חדשה.

 

בקבוצה מדברים על תחילתו של משבר אבל מבחינת האוהדים המשבר כבר בעיצומו. לאחר המשחק, התקהלו האוהדים הירושלמים ודרשו מהמאמן סלובודאן דראפיץ' לחזק את הקבוצה מה שהוביל את המאמן לצאת בליווי מאבטחים.

 

 

הבעלים אלי טביב, שמסרב כרגע להכניס את היד לכיס ולחזק את הקבוצה, מחכה להתפתחויות ברגע האחרון של חלון העברות על מנת להנחית שחקן חיזוק זול, אך אם היכולת הזאת תימשך הוא עשוי למצוא עצמו מחוץ לגביע המדינה וגם המקום השלישי עלול להיות בסכנה. הקבוצה קיבלה בחודש החולף קרוב למיליון ש"ח אחרי שהודחה מגביע הטוטו ובמקביל מכרה למכבי נתניה את איציק כהן ב-100 אלף דולר. בקבוצה מצפים כי כסף זה ישמש לחיזוק.

 


טביב. מחפש חיזוק זול (דני מרון)

 

שם שעלה בגזרת החיזוק הוא זה של החלוץ רוג'רס קולה, אקס קריית שמונה ואשדוד, אך בסביבתו הבהירו: "לא נעשתה פנייה וטוב לא ביוון כרגע".

 

אם לשפוט לפי הדברים של המאמן הירושלמי, יכול להיות שמבחינת טביב הקבוצה כבר השיגה את שלה העונה.  "לא ציפינו להיות במקום השלישי ושקבוצות יגיעו להסתגר נגדנו ולכן אנחנו לא מותאמים למשחק כזה", אמר דראפיץ' בסיום ההפסד.

 

על סוגיית החיזוק אמר המאמן: "לא יודע מתי יגיע חיזוק, זה עניין של משאים ומתנים. אנחנו מחפשים את השחקן שיכול לעשות אחד על אחד ולהביא לנו ערך מוסף".

 

שחקנים בקבוצה התלוננו על מצב ההגנה שלאחרונה רק מזל מונע ממנה ספיגות רבות והעידו: "יש לנו הגנה שכל משחק נותנת שתיים-שלוש מתנות. אסקלינג לא מצדיק את הקרדיט ולקליימן השתן עלה לראש".

 


אסקלינג. מתוסכל (עידן סלם)

 

דן איינבינדר שלא שותף נראה מאוכזב בסיום ולא מן הנמנע שאם הוא ימשיך להיות שחקן מחליף הוא ישקול את עתידו בבירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי