"לא הכתיבו לי מלמעלה לפתוח עם קנדיל"

קוטר והצוות הזמני של סכנין. שומר על קשר עם המאמן המפוטר
קוטר והצוות הזמני של סכנין. שומר על קשר עם המאמן המפוטר | צילום: עדי אבישי

עוזר מאמן סכנין לקח אחריות אחרי ה-1:0 לרעננה. סילבס: "החבר'ה על הקרקע"

(גודל טקסט)

אלי כהן פוטר 24 שעות לפני משחק החוץ של בני סכנין מול הפועל רעננה, אך אפקט מיידי לא נראה הערב בנתניה וחיים סילבס זכה אחרי 15 מחזורים לניצחון ביתי ראשון העונה בזכות ה-0:1.

קנגאווה היה הכובש היחיד במשחק כשהכניע את מחמוד קנדיל בדקה ה-73 – אחרי ששוערה של בני סכנין טעה כששמט כדור ולא ירצה לזכור את הופעת הליגה הראשונה שלו ב-2015. כזכור, אלי כהן העדיף בין הקורות את רן קדוש ויש הטוענים שפיטוריו הגיעו לאור לחץ מצד גורמים בהנהלה ומצד האוהדים להשיב את קנדיל להרכב.

עודד קוטר, שהדריך את סכנין הערב מול רעננה אמר בסיום: "דיברתי עם אלי כהן לפני המשחק ודיברתי איתו גם אחרי, היחסים בינינו בסדר גמור. השחקנים רצו והתאמצו, היינו שווים היום תיקו".
 

קוטר. מאמין שהגיעה לו נקודה (עדי אבישי)

לגבי ההחלטה לערוך שינוי בין הקורות ולהשיב את קנדיל הבהיר: "ההחלטה היא רק שלי. לא הכתיבו לי מלמעלה לפתוח איתו".

מנגד, אמר מאמן הפועל רעננה חיים סילבס: "נכון, היכולת לא הייתה משהו, אבל ניצחנו. זה היה משחק טריקי קצת, כי למרות ששלטנו במחצית הראשונה המצב המסוכן היה שלהם".

סילבס התבקש להסביר את החילוף שערך בדקה ה-36, אז העלה את ברק בדש במקומו של כרם ארשיד, והסביר: "הרגשתי שהחילוף היה מתבקש ואני שמח שהשינוי עזר".

בדש. נכנס כבר במחצית הראשונה (עדי אבישי)

רעננה עלתה למקום הרביעי בטבלה וסילבס התייחס למטרות הקבוצה: "בניגוד לאחרים, אנחנו לא מסתכלים רחוק אלא על המטרות הקרובות. מגיע לצוות שלי כל הכבוד על כך שהם משאירים את החבר'ה על הקרקע.

"המשחקים הבאים הם נגד הפועל ב"ש ומכבי ת"א הם שמעניינים אותו, וזה לא יהיה פיקניק – רק בהמשך העונה נתייחס למטרות שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי