כבירי זעם. גיא לוי: "סתם הפסד, התוצאה משקרת"

לוי. יודע שהדרך לתל אביב תהיה ארוכה ושקטה
לוי. יודע שהדרך לתל אביב תהיה ארוכה ושקטה | צילום: ערן לוף

מאמן הפועל ת"א אחרי 3:0 בקרית שמונה: "לא משנה מי פותח בהרכב, אין שינוי"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הושפלה בקריית שמונה, הובסה 3:0, וקשה לומר ששקט במועדון האדום שנמצא מרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום ועשוי להידרדר מקום נוסף מטה ולסיים את המחזור במקום ה-11.

בסיום המשחק, נראה הבעלים אמיר כבירי הולך לכיוון חדרי ההלבשה ומסנן בקול 'בושה וחרפה'. המאמן גיא לוי תיאר את דברים קצת אחרת ואמר בסיום: "הפועל ת"א מועדון מספיק חזק כדי לצאת מזה, בואו נרגיע. התוצאה שיקרה לחלוטין, מי שראה את המשחק יודע.

"היינו יכולים לנצח", המשיך מאמן הפועל ת"א והתקשה להחמיא ליריבה, "מי שישמע את התוצאה יחשוב שקריית שמונה הציגה יכולת מי יודע מה".

על החלק הקדמי שכבש שני שערים בשבעת המשחקים האחרונים אמר: "אני לא יכול לנתח את הקבוצה בטלוויזיה. היינו קרובים להבקיע היום, אבל לא עשינו את זה. שוב ספגנו יותר מידי שערים – אנחנו רוצים לשנות את הסטטיסטיקה, וזה יקרה. המועדון הזה חזק יותר מהרבה מועדונים אחרים. אנחנו נבלע רוק, נבלע את הבושה ונמשיך קדימה. אף אחד לא הבטיח שהכל יהיה פיקס, לי באופן אישי יהיה לילה קשה".

לוי, על אף שקבוצתו ספגה שלישייה, המשיך: "הפסדנו סתם. ראיתי הרבה משחקי כדורגל בחיים שלי, אבל הפסד כזה? זה סתם. ק"ש קבוצה מצוינת, אבל היום הם היו חסרי ביטחון לחלוטין, הם נתנו לנו לעשות מה שאנחנו רוצים. גם לנו אין הרבה ביטחון, יש לנו בעיה ואני לא מתחמק מזה".

הגנת הפועל תל אביב מתקשה לעכל ספיגה נוספת (ערן לוף)

המאמן הוסיף גם על המצב בטבלה: "אני לא מודאג. יש דברים שמדאיגים אותי יותר. מה למשל? לא משנה איזה הרכב משחק, אנחנו נראים אותו דבר. אני צריך לחשוב על הדברים לעומק. הפועל תל אביב חייבת להראות יותר רוח, זה הדבר שהכי חסר לי מעבר לכדורגל. אנחנו מועדון עם עוצמות, ללא קשר ליכולת וזו הדאגה המרכזית שלי, אני לא רואה רוח על כר הדשא".

על החסרון במנהיג אמר לסיום: "שנה שעברה אצילי לא היה מנהיג, והיום הוא מנהיג. יש לנו חלל, אנחנו מחפשים שמישהו יקח את האחריות. אני אתן לצעירים את כל הבטחון שבעולם ואנחנו נשיג את התוצאות. היום יהיה ערב מבאס לכל האדומים, לי ולשחקנים. מצפה לנו נסיעה ארוכה ודי שקטה הביתה".

הבלם אדי גוטליב הצטרף לדברי המאמן: "שיחקנו יותר טוב מקריית שמונה והיינו חייבים להבקיע, אבל מי שלא מבקיע סופג. אנחנו מאוד מאוכזבים. אין לי הסבר לתוצאה, התפרקנו, אין לי יותר מה להגיד. אנחנו לא מצליחים לכבוש ולהגיע למצבים".

גוטליב מגיע מאוחר מדי לנגיחה של קוניה (ערן לוף)

על המצב בתחתית הוסיף: "הפלייאוף העליון נראה כמו חלום כרגע, הטבלה לא משקרת. מגיע לנו להיות איפה שאנחנו נמצאים. אנחנו נצטרך להרים אחד את השני לקראת המשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי