חסארמה: "מגיע שאפו לשחקנים, עבדנו קשה"

משחק במזג אוויר לא קל. חסארמה
משחק במזג אוויר לא קל. חסארמה | צילום: איתן הנסברגן

הצפוניים עצרו רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון. המאמן: "עברנו תקופה קשה"

(גודל טקסט)

אמנם הפועל תל אביב מרכזת את מרבית תשומת הלב לאחר התבוסה 3:0 לקרית שמונה, אבל למשחק הזה היה גם צד שמח. הקבוצה הצפונית ראויה לכל המחמאות אחרי הניצחון המשכנע, שעצר רצף בן חודשיים של שבעה משחקים ללא ניצחון.

 

"כל כך רצינו לנצח ולסיים את התקופה הרעה", העיד מאמן הקבוצה סאלח חסארמה. "באנו מוכנים, עבדנו קשה ושיחקנו עם אחריות. אני שמח שהעבודה שלנו באה לידי ביטוי ומגיע שאפו לשחקנים. שיחקנו נגד קבוצה לחוצה ובמזג אוויר לא קל".

 

 

עברו תקופה קשה. חסארמה (איתן הנסברגן)

 

"יהיה קשה מאוד", התייחס המאמן למשחק במחזור הבא נגד האלופה מכבי ת"א, "אבל אני רוצה לשמוח היום. עברנו תקופה קשה, אז אני רוצה לחייך היום. אנחנו נעבוד קשה ונגיע מוכנים למכבי".

 

"זועבי שוער מצוין", התייחס חסארמה לעמדת השוער, "אבל אנחנו מחכים לגיא, אין צורך לדבר על החשיבות שלו עבורנו, אנחנו מקווים שהוא יחזור כמה שיותר מהר".

 

מוכן לשחק גם עם כאבים וזריקות. מזרחי אחרי השער (ערן לוף)

 

כובש השער הראשון, אופיר מזרחי, דיבר גם הוא בסיום: "אני שמח מאוד שכבשתי, זה היה חשוב לי באופן אישי וכמובן שגם לקבוצה. הייתי בספק למשחק, אבל אני מוכן לשחק עם כאבים ועם זריקות, לא היה לי ספק שאני אשחק. נתנו את המיטב, שמח שזה השתלם לנו. גם מול מכבי ת"א נלחם וניתן את כל מה שיש לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי