רדיו BBC: יוקאנוביץ' סיכם את תנאיו בפולהאם

יוקאנוביץ'. חוזר לצ'מפיונשיפ עוד השבוע?
יוקאנוביץ'. חוזר לצ'מפיונשיפ עוד השבוע? | צילום: ערן לוף

לפי הדיווח, מאמן מכבי ת"א עשוי לעזוב מיד אחרי המשחק מול הפועל ב"ש

(גודל טקסט)

פולהאם מחפשת מזה מספר שבועות מנג'ר חדש, מאז פיטרה את קיט סימונס ב-8.11, ואחרי שבימים האחרונים פרסמה התקשורת האנגלית על מו"מ שחודש בין יקואנוביץ' לבין המועדון – רדיו BBC לקח זאת צעד אחד קדימה וטען כי העסקה סוכמה.

למעשה, לפי רשת BBC 5 LIVE, סלבישה יוקאנוביץ' יאמן את פולהאם כבר בחג המולד ויעזוב את ישראל מיד לאחר משחקו הבא עם מכבי ת"א, מחר בבלומפילד מול הפועל באר שבע. יש לציין כי לפי הדיווח טרם סיכמה פולהאם מול הצהובים בנוגע לסכום הפיצויים על עזיבת המאמן.

לפני המשחק בין שתי מוליכות הטבלה, הבהיר הסרבי במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר: "משחק חשוב עבור שתי הקבוצות, זה יכול ליפול על הדברים הקטנים או על המחליפים. באר שבע קבוצה טובה מאוד גם בכדורים חופשיים שהם כבשו מהם הרבה שערים. בסופו של דבר זה משחק בין שתי הקבוצות הטובות בישראל נכון לרגע זה".

יוקאנוביץ'. יעזוב מיד לאחר הפועל ב"ש? (מאיר אבן חיים)

"אנחנו קבוצה מספיק איכותית בשביל לעשות את העבודה בבלומפילד, אני מאמין בקבוצה ובשחקנים שלי שנעשה עבודה טובה", התייחס המאמן לקבוצתו, "אחרי המשחק יש עוד 63 נקודות. זה עדיין דצמבר, ואנחנו עדיין בתוך תהליך". 

כזכור, יוקאנוביץ' הגיע למכבי ת"א אחרי שהעלה את ווטפורד לפרמיירליג והותיר שם בסיס יציב, שמצליח להשתלב בפרמיירליג.

באשר לקוטג'רס, לאחר 22 מחזורים בצ'מפיונשיפ פולהאם מדורגת במקום ה-18 בטבלה, מרחק שש נקודות בלבד מהקו האדום בליגת המשנה ואחרי שבעה משחקים רצופים בליגה ללא ניצחון.

בנוסף, קבוצתו המיועדת של סלבישה יוקאנוביץ' מציגה את ההגנה הגרועה ביותר בשתי הליגות הבכירות באנגליה. פולהאם הוציאה מהרשת כבר 39 כדורים, ממוצע של כמעט שניים בכל משחק.

האם יוקאנוביץ' יהיה זה שישפר את המאזן או שמא ימשיך את התהליך עם מכבי ת"א? נראה שתשובות נקבל ב-48 השעות הקרובות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי