מכבי חיפה שוב אכזבה ב-1:1 מול הפועל כפ"ס

עטר. יודע שאסור לקבוצתו היה למעוד גם הערב
עטר. יודע שאסור לקבוצתו היה למעוד גם הערב | צילום: ערן לוף

פאפאדופולוס הפתיע בבעיטה נפלאה, אוברניאק איזן. קינן נפצע

(גודל טקסט)

מכבי חיפה אולי רצתה להיפרד מהחלק התחתון ולהיצמד באופן סופי לקבוצות הצמרת במקומות 3-5, אלא שבפעם הרביעית העונה היא לא השכילה לנצח את אחת העולות החדשות וסיימה ב-1:1 בלבד מול הפועל כפר סבא בסמי עופר לעיני כ-17,000 צופים.

 

החבורה של רוני לוי הגיעה אחרי שהמומנטום שלה נעצר במחזור שעבר כשסיימה ב-0:0 מול בני יהודה והודחה מגביע הטוטו באמצע השבוע, ועל אף שהציגה שיפור ניכר במחצית השנייה וגם השיגה את השוויון מבעיטה של אוברניאק בדקה ה-58, זה הספיק רק כדי למחוק יתרון מוקדם מבעיטה נפלאה של יאניס פאפאדופולוס שהפתיע את סטויקוביץ' בדקה ה-20.

 

 

רוני לוי פתח עם ההרכב הקבוע שלו בעת האחרונה, אך במהרה ביצע שינויים: דרינצ'יץ' המונטנגרי היה חלש והוחלף בדקה ה-38, ירד היישר לחדרי ההלבשה ונטש בזעם את האצטדיון מלווה במשפחתו. ממש לפני סיום המחצית הראשונה, דקל קינן נפצע ולא חזר למחצית השנייה לאחר שנפגע במפשעה וחומרת פציעתו תתברר בהמשך.

 

אוברניאק. הציל את קבוצתו בדקה ה-90 וכבש את השוויון (ערן לוף)

 

בעקבות הנקודה שהשיגה מכבי חיפה, היא נותרה במקום השישי בטבלה כשלזכותה 20 נקודות בתום 15 מחזורים, רחוקה 4 נקודות ממכבי פ"ת החמישית. היה זה משחק בית שביעי העונה של הירוקים בליגה – ובסך הכל במאזנם שני ניצחונות במשחקים אלה. 

 

מנגד, החבורה של פליקס נעים הצליחה פעם שנייה העונה לסיים בתיקו מול רוני לוי ושחקניו. האורחת מהשרון הגיעו אחרי 0:0 פעמיים רצופות, והערב זכו כאמור לשער מצוין של יאניס פאפאדופולוס, הקשר היווני ששב להרכב לאחר שנעדר תקופה ממושכת בעקבות פציעה.

 

בזכות הנקודה הצליחה כפר סבא לטפס 3 מקומות בטבלה והיא כעת מדורגת במקום התשיעי, כשהיא מובילה על הפועל חיפה והפועל ת"א בזכות הפרש שערים בלבד.

 

17,164 צופים הגיעו למפגש בסמי עופר (ערן לוף)

 

מהלך משחק:

 

דקה 9

ריאן היתל בשטרית והגיע למצב מצוין ברחבת האורחת, אך בעט לא מדויק ונבלם על-ידי נוסבאום ברגע האחרון.

דקה 18

הוגו לופס עצר מהאוויר ועקף את טוואטחה בקלילות, אלא שמטרים ספורים משערו של סטויקוביץ' לא הצליח להכניס את הרגל כמו שצריך ובעט החוצה.

דקה 20

0:1 להפועל כפר סבא: יאניס פאפאדופולוס הניף את הרגל ממרחק של כ-25 מטר אלכסונית מהשער ובעט כדור היישר לפינה ופנימה. סטויקוביץ' הגיב מעט באיחור והמארחת נקלעה לפיגור מפתיע.


חגיגה ירוקה, אבל של האורחת מהשרון (ערן לוף)

דקה 29

טאלב טוואטחה, שאיבד מספר כדורים בחצי השעה הראשונה, שומע מקומץ ביציע שריקות בוז בכל נגיעה שלו בכדור.

דקה 35

שוב פאפאדופולוס, כמעט מאותה פינה, הפעם סטויקוביץ' הגיב מצוין והדף בעיטה חזקה של היווני.

דקה 38

רוני לוי מאס ביכולתו של דרינצ'יץ', שספג גם הוא שריקות בוז מהיציעים, והוחלף על-ידי חן עזרא לאחר שהמאמן סבר כי המונטנגרי איבד את הביטחון לגמרי. הקשר שהוחלף ירד היישר לחדרי ההלבשה.


דרינצ'יץ'. נטש את האצטדיון בזעם אחרי החילוף (ערן לוף)

דקה 46

דקל קינן נפצע במפשעה בשניות הסיום של המחצית הראשונה והוחלף עם פתיחת המחצית השנייה.


טוואטחה רשם מספר איבודי כדור, הקהל בחר להגיב בבוז (ערן לוף)

דקה 58

מכבי חיפה הצליחה להשוות: גליינור פלט בעט כדור חזק מרחוק, אוהד כהן הדף לא טוב ואוברניאק השתלט על הריבאונד ובעט כדור מהיר ומדויק פנימה. 1.1.

דקה 64

קצב מצוין בסמי עופר. הוגו לופס מצא עצמו באחד על אחד מול סטויקוביץ' אחרי שניער את טוואטחה, אבל בעט כדור חלש ליידיו של הסרבי.

דקה 76

ריאן הרים מימין ומצא את ראשו של פלט, שנגח מדויק אך לא מספיק חזק ואוהד כהן קלט. מיד לאחר מכן הוחלף ריאן ביוסי בניון.


עטר המתוסכל. לא הצליח למצוא את המסגרת (ערן לוף)

דקה 84

פלט עצר מצוין עם הגב לשער והוריד לאוברניאק, שבעט בנגיעה ומצא את כהן מוכן בין הקורות.

דקה 85

סיימון חטף את הכדור ומסר ללופס, שלא חיכה ושחרר כדור חזק ממרחק רב אלא שסטויקוביץ' הצליח לקלוט.

דקה 86

כתבנו שאדי חורי מוסר כי אוהד מכבי חיפה השליך בקבוק לכר הדשא, ומיד נעצר על-ידי האבטחה במקום.

דקה 90

דקה בתוך תוספת הזמן, אלירן עטר חתך את הגנת האורחת אולם ברגע האחרון רגל כפר-סבאית מנעה שער ניצחון.

דקה 90

ארבע דקות בתוספת הזמן, ולדימיר סטויקוביץ' דהר עם הכדור והגיע עד למחצית המגרש של כפר סבא, שם איבד ולמזלו ראה את אוברניאק גולש ומונע מכפר סבא ניצחון דרמטי. חלוקת נקודות בסיום.


יציאה פזיזה שלו כמעט עלתה למכבי חיפה ביוקר (ערן לוף)

 

הרכבים:

 

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', טאלב טוואטחה, מארק ואליינטה, דקל קינן (עאיד חבשי 46), אוראל דגני, ניקולה דרינצ'יץ' (חן עזרא 38), לודוביק אוברניאק, נטע לביא, איסמעיל ריאן (יוסי בניון 77), אלירן עטר, גליינור פלט.

 

הפועל כפר סבא: אוהד כהן, טל בנש, דינו שקוורץ, עמיר נוסבאום, אורי שטרית, אלירן סיימון, רז כהן, יאניס פאפאדופולוס (לירן ג'אן 78), הוגו לופס, עומר פדידה (מאוויס צ'יבוטה 82), רן יצחק (לנרי קהינדה 72).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי