רן בן שמעון ישמור על ההרכב שניצח את בית"ר

ימשיך לשחק. יעקובוביץ'
ימשיך לשחק. יעקובוביץ' | צילום: דני מרון

הלוזונים התפנקו לפני המשחק נגד כפ"ס עם עיסויים ואימון בבריכה

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא ומכבי פתח תקווה השלימו את הכנותיהן לקראת המשחק החשוב ביניהן ביום שבת (18:30). במלאבס חוששים מירידת מתח ולאחר שלוש תוצאות תיקו רצופים בליגה, מסמנים את המשחק מחר כאחד החשובים העונה.

 

לאור כמות המשחקים השבוע, ביום חמישי פינקו הלוזונים את שחקניהם עם עיסויים ואימון בבריכת שחייה על מנת מעט עומס. "אם לא ננצח אז כל הניצחון על בית"ר לא יהיה שווה כלום" אמר שחקן במועדון. "הליגה היא הלחם והחמאה שלנו, וכפ"ס הוכיחה שהיא קבוצה קשה שהצליחה להוציא תוצאות תיקו נגד מכבי ת"א ומכבי חיפה. הגיע הזמן לחזור לנצח". 

 

 

בפן המקצועי, צחי גיגי ואליסון דוס סנטוס טרם שבו לאימונים מלאים עם הקבוצה וייעדרו מהמשחק. ג'ו מונונגה, שנעדר מהמשחק באמצע השבוע בגביע הטוטו, פצוע בשריר רגלו וייעדר אף הוא. עידן שמש ישוב לסגל אך לא להרכב הפותח. בן שמעון צפוי לשמור על ההרכב שפתח במשחק באמצע השבוע, כאשר עודד גביש ויובל יעקובוביץ', מהמצטיינים מהמשחק, ישמרו על מקומם.

 

הרכב משוער: איתמר ניצן, דור אלו, עומר דנינו, קסאביא תומא, עודד גביש, נאור פסר (דודי טוויטו), איטור מונרוי, גידי קאניוק, יובל יעקובוביץ', דור חוגי, גיא מלמד.

 

דריכות ומתח גם בצד הירוק לקראת המשחק. בקבוצה הזכירו את המשחק נגד מכבי פתח תקווה בסיבוב הראשון, בו כפר סבא שלטה אך הפסידה 1:0 משער שנכבש בהתקפת מעבר בודדת של הלוזונים.  מהמשחק ייעדר המגן הימני טל בנש המורחק והפצועים עמיר נוסבאום ויאניס פאפאדופולוס, ומי שיפתחו בהרכב יהיו בן כואז ולירן ז'אן.

יעלה בהרכב לראשונה מזה חודש. ז'אן (דניאל סטרבורבדיס)

ראשי המועדון עשו בימים האחרונים מאמצים להרגיע את הרוחות הרעות שסובבות את הקבוצה עם מחאת האוהדים נגד המאמן פליקס נעים במשחק ההפסד 1:0 להפועל עכו. המאמן עצמו אמר במסיבת העיתונאים שקיימה הקבוצה כי ישקול את דרכו בקבוצה במידה ולא יוכל לצאת מהמגרש הביתי של קבוצתו דרך השער הראשי ויהיה זקוק לליווי של המשטרה.

 

ההרכב המשוער: אוהד כהן, בן כואז, דינו שקבורץ', לירן ז'אן, אורי שטרית, אלירן סימון, רז כהן, ריף מסיקה, הוגו לופס, מאוויס צ'יבוטה, רן יצחק (לנרי קהינדה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי