בוס נחת וערך היכרות עם שחקני מכבי ת"א

בוס וקרויף בקריית שלום
בוס וקרויף בקריית שלום | צילום: מכבי תל אביב - האתר הרשמי

המאמן ועוזרו הגיעו לקריית שלום, יוצגו מחר במסע"ת. עוז ראלי עבר לק"ש

(גודל טקסט)

המאמן ההולנדי פיטר בוס בן ה-52 נחת היום (רביעי) בנתב"ג ויוצג מחר במסע"ת לקראת ההתמודדות מול מכבי חיפה. המאמן יחד עוזרו הנדרי קרוזן הגיע למתחם האימונים בקריית שלום. השניים עשו הכרות ראשונה עם השחקנים ועם צוות האימון החלקי שכולל את חואן טוריחו, יוסי זיגדון וכמובן שורה אובארוב.

את האימון עצמו העביר טוריחו, כאשר בוס ועוזרו צפו בנעשה מהצד והבעיקר התרשמו. עשרות אוהדים צהובים הגיעו לאימון אך לא הורשו להיכנס למתחם. המשימה הברורה של המאמן החדש היא לזכות בתום העונה באליפות ולהכין קבוצה שתהיה ברמתה המקצועית מוכנה היטב לליגת האלופות.

 

 

בקריית שלום צפויים לנחות לפחות שלושה שחקנים חדשים זרים וישראלים, כך שמדובר בחיזוק שאמור לקחת את המאמן קדימה.

 


פטר בוס. ועכשיו לעבודה (עדי אבישי)


בוס עם מרטים ביין (עדי אבישי)

 

"פטר בוס בא להביא רוח חדשה ושינוי מהפכני כדי לזכות באליפות. חמשת החודשים הבאים יהיו מבחן למספר גדול של שחקנים לגבי המשך דרכם במועדון ללא קשר לשכרם, מעמדם ושמם".

 

הכוונה היא לגילי ורמוט, עדן בן בסט, ברק יצחקי ואיתן טיבי הישראלים ולנוסא איגיבור וקרלוס גרסיה שייבחנו תחת זכוכית מגדלת.

 

מי שאמורים לעזוב במהלך ינואר הם ניקולה מיטרוביץ' ודיאן ראדוניץ'. אם תמצא לנוסא איגיבור קבוצה באירופה הוא יימכר כבר עכשיו. בנושא הבלם איתן טיבי המסיים בקיץ חוזה והופך לשחקן חופשי יחכה להחלטת המועדון לגביו וכמובן יצפה לראות מה הקרדיט לו יזכה.

 


ייני. שוב בצהוב? (עדי אבישי)

 

הבעלים מיץ' גולדהאר הקציב לג'ורדי קרויף מעל שני מיליון יורו לרכש בחודש ינואר, כך שבהחלט הצהובים יכולים לצאת לדרך הרבה יותר מבטיחה. אחד השמות שעלו כאופציה לחיזוק הוא זה של האקס, שרן ייני שעזב בתחילת העונה לוויטסה. סגנון המשחק צפוי להיות התקפי הרבה יותר כאשר בוס דוגל בחלוץ חוד טיפוסי לצד חלוץ לצידו שעשוי להיות ערן זהבי.

 

בתוך כך, מכבי ת"א הגיעה לסיכום משותף עם עירוני קרית שמונה ובני יהודה על השאלתו של עוז ראלי. ג'ורדי קרויף: "אנחנו רוצים להודות לעוז על הגישה המקצוענית שהפגין במהלך התקופה בה היה במכבי ת"א ולאחל לו בהצלחה בדרכו החדשה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי