המחליף של דרינצ'יץ'? מכבי חיפה בעקבות ז'ואאו ויקטור

ז'ואאו ויקטור שומר על רונאלדו. יחליף את דרינצ'יץ'?
ז'ואאו ויקטור שומר על רונאלדו. יחליף את דרינצ'יץ'? | צילום: gettyimages

דיווח: הברזילאי של אנותורסיס נצפה על ידי רוני לוי ועשוי להחליף את המונטנגרי

(גודל טקסט)

במכבי חיפה משדרים עסקים כרגיל לאחר משחק ה-1:1 נגד הפועל באר שבע. במועדון לא ינסו לשמר את היכולת מהמחצית הראשונה, אך לא התרגשו גם מהנסיגה במחצית השניה מול החבורה של ברק בכר.

 

לקבוצה צפוי שבוע מאתגר ומבחן לשינוי במגמה כאשר ביום ראשון יפגשו הירוקים בבלומפילד את מכבי ת"א וברביעי בסמי עופר בגביע המדינה את בית"ר ירושלים.

 

 

שחקנים בקבוצה אמנם שואפים לנצח בבלומפילד את מכבי ת"א ורואים בכך דבר ריאלי. ניצחון כזה ייתן דחיפה מוראלית להתמודדות עם הקבוצה של סלובדאן דראפיץ' כאשר אם גביע המדינה ינחת בסיומה של עונה באצטדיון סמי עופר זאת תהפוך לעונה מצוינת.

 


שחר. שוקל מינוי תקן ג'ורדי (ערן לוף)

 

במקביל, דיווחים בקפריסין טוענים כי הירוקים בעקבות הקשר האחורי, ז'ואאו ויקטור שהיה בעברו מועמד להפועל תל אביב. רוני לוי אף מכיר את הקשר אישית וחזה בו. ויקטור בן ה-27 גדל בנאוטיקו בברזיל ועבר גם במיורקה, שם שיחק בחמש העונות האחרונות, עד שעבר בתחילת העונה לאנורתוסיס הקפריסאית. הוא עשוי להחליף את ניקולה דרינצ'יץ'.

 

אוראל דגני יחמיץ את ההתמודדות נגד מכבי ת"א עקב צהובים והצוות המקצועי שוקל להציב בעמדת המגן הימני צעיר נוסף בהרכב בדמותו של יובל יוסיפוביץ' המגלה יכולות טובות באימונים ומועדף על פניו של אייל משומר שכבר קיבל הודעה למצוא קבוצה חדשה. גליינור פלט יחמיץ כמובן את המשחק נגד הצהובים עקב ההרחקה שספג ויחמיץ את משחק הגביע מאחר והיתה זו הרחקה שניה שלו העונה.

 


יוסיפוביץ'. על חשבון דגני (ערן לוף)

 

על עמדת החלוץ במקומו של ההולנדי פלט נאבקים שובל גוזלן ואיתי שכטר כשגם החזרתו של חן עזרא להרכב תוביל לשינוי במערך ובשיטת המשחק.

 


צ'יז'יק. העזיבה לא קשורה לרוני לוי (ערן לוף)

 

המנכ"ל איתמר צ'יזיק יעזוב בהדרגה את המועדון וילווה בשבועות הקרובים את כניסתו של מחליפו אסף בן דב לתפקיד. גורמים קרובים לצ'יזיק ולמכבי חיפה טוענים כי אין קשר לנתק שהיה לו בעבר עם המאמן רוני לוי שקיימו פגישת סולחה עם כניסתו של המאמן לתפקיד.

 

במכבי חיפה טוענים גורמים שונים כי לקראת העונה הבאה מתוכנן להגיע למועדון מנהל ספורטיבי ישראלי או זר (לא מנג'ר מקצועי) בנוסח של ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב. נראה כי במועדון יחד עם כניסתו של אסף בן דב לתפקיד הנושא יתפוס תאוצה. המועמד הישראלי המוביל לתפקיד הוא שחקן העבר, רפי אוסמו.

 

בנושא אחר, החלוץ שחר הירש סיכם את תנאיו בהפועל רעננה וצפוי להשלים מעברו לקבוצה של חיים סילבס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי