"אלפסבורג הציעה לנו את מרכוס רודן במחיר כפול"

רודן. היה יכול להגיע בחצי מחיר?
רודן. היה יכול להגיע בחצי מחיר? | צילום: Gettyimages

במכבי חיפה מתפלאים על הקבוצה השבדית. שחר הירש מעדיף את סילבס

(גודל טקסט)

מכבי חיפה נמצאת בתוך השבוע החשוב ביותר שלה העונה ובתוך חלון ההעברות של חודש ינואר. בראשון המשחק בבלומפילד נגד מכבי תל אביב וביום רביעי המשחק על המשך כל העונה באצטדיון העירוני בחיפה נגד בית"ר ירושלים בגביע המדינה, התואר היחיד שעוד עשוי להציל לרוני לוי ושחקניו את העונה.

 

בקבוצה ביקשו להפריד בין שני המשחקים וההכנות כולל הדיבורים הם אך ורק לקראת המפגש נגד האלופה באצטדיון בלומפילד. היום יתורגל בעמדת המגן הימני (אוראל דגני מורחק בשל צהובים) איאד חבשי בלם הקבוצה הנאבק מול יובל יוסיפוביץ' על התפקיד. ההחלטה של הצוות המקצועי תהיה רק באימון המסכם ולנוכח השיקול המקצועי בו אמור לשחק באגף השמאלי של מכבי תל אביב החלוץ המהיר טל בן חיים.

 

 

במכבי חיפה נערכים למשחק ההתקפה המתוגבר של האלופה ובעיקר מול הפעולות של בן חיים ודור מיכה בשני האגפים. הבלם הספרדי מארק ואליינטה יהיה זה שיפקח עין על הפעולות של הקפטן הצהוב ערן זהבי.

 

במכבי חיפה עוקבים אחר ההצהרות של המאמן רוני לוי בנושא שילובם של שחקנים צעירים ולאחר נטע לביא ועטאא ג'אבר אמורים להצטרף להרכב חבשי או יוסיפוביץ' ושובל גוזלן במקומו של גליינור פלט המורחק. החלוץ שחר הירש הבהיר לראשי המועדון כי הוא מעדיף לעבור לאלתר לקבוצתו של המאמן חיים סילבס הפועל רעננה ולא להיות אצל ראובן עטר במכבי נתניה.

 

לוי. ימשיך לתת דקות לצעירים (דני מרון)

 

בקבוצה יש הטוענים כי שחרורו של המגן איל משומר היה חפוז ואפשר להשתמש בו עד סיום העונה ולא לנסות לחטוף מהפועל חיפה את המגן דור מלול שהיה פנוי בקיץ ואיש במועדון לא כיוון אליו כלל. בהפועל חיפה טוענים כי לא הייתה אליהם פנייה בנושא מלול ואין כוונה לשחרר את השחקן עכשיו.

 

במועדון קיימת פליאה בקשר לחלוץ השבדי מרכוס רודן. "לנו אלפסבורג הציעה אותו בקיץ במחיר כפול ממה שהיא מציעה כעת להפועל תל אביב", אומרים במכבי חיפה. גם רודן עצמו דרש סכומים גבוהים בהרבה מהירוקים.

 

משומר. ויתור מוקדם? (דני מרון)

 

השחקן שרוני לוי ביקש להביא מאנרתוזיס הקפריסאית, ז'ואאו ויקטור, עבר ניתוח ואינו כשיר לשחק בחודשים הקרובים. למכבי חיפה מספר מועמדים אחרים להחליף את הקשר ניקולה דרינצ'יץ' שאינו מוצא בינתיים מועדון חלופי באירופה.

 

1750 אוהדים ילוו את הקבוצה ביום ראשון לאצטדיון בלומפילד. במכבי חיפה ממתינים לכניסתו של אלי גוטמן לתפקיד המנג'ר/ מאמן בהפועל תל אביב ולאפשרות שיבקש לצרף לקבוצתו את החלוץ איתי שכטר שלא יעמדו בדרכו לעבור למתחם חודורוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי