מכבי פ"ת ניסתה להחזיר את לידור כהן

העביר מסרים שהוא רוצה לחזור. כהן
העביר מסרים שהוא רוצה לחזור. כהן | צילום: עדי אבישי

אופוריה במלאבס לאחר הזכייה בגביע הטוטו: המענקים הוכפלו ל-10,000 ש"ח

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה עדיין נמצאת באופוריה לאחר הזכייה בגביע הטוטו. קשה היה שלא לשמוע את השמחה הרבה שהתחוללה בחדר ההלבשה בסיום המשחק.

 

השחקנים שפכו על המאמן רן בן שמעון דלי מלא בקרח שלא השאיר אותו יבש, ואבי לוזון ושינו זוארץ, שנכנסו גם הם לחדר ההלבשה, זכו לשירת "תביאו מענק". השניים התרצו וזוארץ אף להסכים להגדיל את המענק מ-5,000 ש"ח ל-10,000 לכל שחקן.

 

 

לאחר החגיגות הארוכות בחדר ההלבשה השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה נסעו לארוחה משותפת במסעדה כשהגביע כיכב במרכז השולחן.  נדמה שבעקבות הזכייה, התיאבון שוב גבר במועדון: "יש לנו עוד מספיק משחקים כדי שגם בליגה נשפר מיקום ונוכל אפילו להגיע לאירופה דרך המקום השלישי" אמרו גורמים בהנהלה.

 

מקווים לשאוב את המומנטום גם לליגה (עדי אבישי)

 

שביעות רצון מבן שמעון. כליבאת: "כיף אדיר"

בקבוצה חילקו מחמאות גדולות ללירן רוטמן, שנכנס בדקות האחרונות והספיק לכבוש שער בסלאלום ענק, למוחמד כליבאת שסוף סוף חזר לעניינים וגם לרועי גורדנה וראדה פריצה, שמתחילים להשתלב.

 

קהל האוהדים, שעד היום נטען שהוא מגיע בכמויות קטנות, סיפק מופע עידוד מרשים ואף חיכה לשחקנים במתחם האימונים. גם הקפטן ג'ו מונונגה חלק כבוד לנאור פסר הוותיק כאשר לקח אותו להרים יחד איתו את הגביע. מונונגה הנרגש אמר לחבריו: "אני גאה לזכות בתואר הראשון שלי כאן ואני מקווה שזה גם לא יהיה האחרון".

 

לגבי בן שמעון, שכרגע הוא המועמד המוביל למשרת מאמן הנבחרת, אם עד למשחק היו גורמים שלא היו בטוחים לגבי השארתו נראה כי גם אלו התרצו. נראה שאם המאמן לא ימונה בסופו של דבר למשרה הלאומית הוא יקבל הצעה לחידוש החוזה.

 

ישאר אם לא יילך לנבחרת. בן שמעון (עדי אבישי)

 

"אין שמח ממני. עשינו ניצחון גדול", סיכם כליבאת, שכבש, בישל והיה הבולט בניצחון. "באופן אישי הפסדתי בשנה שעברה בגמר עם מכבי חיפה, אז הפעם זה תואר ראשון עם מכבי פ"ת ואני מקווה שעוד ירבו כאלה. זה כיף אדיר וחוויה יוצאת דופן. השחקנים מאוד שמחים לאחר תקופה לא קלה שאנחנו עוברים בליגה, זו מעין שמחה שהתפרץ בה הכל".

 

"כולם ראו שרצינו יותר וזה מה שאפיין את המשחק ואת הגולים", המשיך. "אני מודה לכל שחקן על המאמץ שהוא עשה, וברוך השם כל אחד בא על שכרו. עברנו עליות וירידות השנה שזה לא בריא לקבוצת כדורגל, אני מקווה שמעכשיו אנחנו נמצא את האיזון ביחד עם החיזוק. מקווה שניקח את הצ'ק מאבי". לסיום, ניסה הקשר לרדת לקרקע: "יש לנו יום לשמוח ואז להתכונן למשחק הסופר חשוב בסמי עופר מול מכבי חיפה".

 

גאה לזכות בתואר. מונונגה (עדי אבישי)

 

לידור כהן יגיע?

בגזרה המקצועית, לאחר צירופם של גורדנה ופריצה וסגירת מועד ההעברות היום בערב, פ"ת מנסה לבצע מהלך של הרגע האחרון ולצרף את לידור כהן, שגדל ושיחק בעבר במלאבס, ונדחק לספסל בבית"ר ירושלים.

 

כזכור, אבי לוזון הצהיר כבר שניסה לצרף שחקן שובר שוויון וגישש עם מוחמד גאדיר לפני שזה הצטרף להפועל באר שבע. באם המושבות מבהירים כי הם לא מעוניינים להחתים שחקנים בינוניים: "לא נביא שחקן להשלים את הסגל כי כאלה יש לנו בכמויות במחלקת הנוער, נרצה להביא שחקן שבאמת יעשה את ההבדל", אמרו במועדון.

 

מבחינת פתח תקווה, האפשרות להחתים את כהן היא אידיאלית הן בשל יכולותיו, הן בשל הפיחות במעמדו בבירה והן עברו בקבוצה. הלוזונים מעוניינים להשאיל את כהן עם אופצייה לרכישה, ולטענת גורמים במועדון הוא העביר מסרים כי הוא מסכים לעניין ומעוניין לשוב. בעלי בית"ר, אלי טביב, שנמצא במיאמי, מערים קשיים על העסקה וסיכוייה לצאת לפועל מוטלים בספק בשל הזמן הקצר.

 

יהיה אידיאלי להחזיר אותו. כהן בתקופתו בפ"ת (עדי אבישי)

 

שינוי נוסף בסגל היה אמור להתבצע עם מעברו של מור שקד להפועל קטמון מיד לאחר גמר גביע הטוטו. אולם הקשר נפצע במשחק לקראת סיום המשחק ובשל כך העסקה עשויה שלא לצאת אל הפועל.

 

עומר דנינו בספק לחיפה

בצל כל החגיגות, בקבוצה מודעים לתקופה הרעה שהיא עוברת בליגה, ולכך שלמשחק נגד מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר ביום שבת (16:45, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) יש חשיבות עצומה בהמשך המאבקים בליגה: "עם כל הכבוד לחגיגות, יש לנו מלחמה על החיים בשבת. נחגוג טיפה וישר נחזור להתכונן" אמרו השחקנים.

 

רן בן שמעון יקווה לקבל בחזרה את כל ארבעת הפצועים: עומר דנינו, דור אלו, יובל יעקובוביץ' ודור חוגי. למעט הראשון שעדיין נמצא בספק, שאר השחקנים צפויים לשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי