"בשנה שעברה נאלצתי לעבור למכבי ת"א"

גילי ורמוט עם המדים הירוקים
גילי ורמוט עם המדים הירוקים | צילום: ערן לוף

ורמוט הוצג במכבי חיפה: "ביחד נתרומם להצלחות". פירס: "הזדמנות גדולה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים והציגה את שחקני הרכש, רומאריו פירס הברזילאי שהגיע ממכבי נתניה וגילי ורמוט שעבר ממכבי תל אביב.

"אני מאוד שמח ומאושר להיות במכבי חיפה, חיכיתי לזה", אמר גילי ורמוט, "זה היה אמור לקרות כבר בינואר בשנה שעברה ומכל מני סיבות זה לא יצא לפועל ועברתי למכבי ת"א. עשיתי המון בשביל להגיע ואני שמח שזה קרה אחרי המון קשיים בדרך".

"כשעזבתי את הפועל תל אביב רציתי להגיע למכבי חיפה, אבל דברים לא הסתדרו ונאלצתי לעבור לשם, זו הייתה האפשרות היחידה.

"לא התחברתי כל כך למכבי ת"א – אני בטוח שאם הייתי נשאר הייתי משחק במכבי ת"א, אבל היו גם דברים מעבר למקצועיים שלא ניכנס אליהם. לא היה לי שם טוב והחלטתי לעזוב. רציתי להגיע למכבי חיפה, זה מועדון עם עוצמה שצריך לחזור להיות הגדול בישראל ואני חושב שזה שילוב טוב ושביחד נתרומם להצלחות".

ורמוט עולה לאימון בכורה בירוק (ערן לוף)

על הרעב לחזור לשחק כדורגל הוסיף: "יצא באמת שבחודש האחרון שיחקתי מעט ואני רעב להצלחות. זה צ'אנס טוב בשבילי להגיע למועדון כזה בזמן כזה".

רומאריו פירס אמר: "אני מאוד שמח להצטרף למכבי חיפה. אני מקווה לנצל את ההזדמנות הזו ולהתקדם, אעשה ככל שביכולתי בשביל הקבוצה. זו הזדמנות גדולה בשבילי לשחק במכבי חיפה, זו הזדמנות של פעם בחיים".

פירס. "הזדמנות של פעם בחיים" (ערן לוף)

רוני לוי התייחס לצירופו של הברזילאי, אותו אימן במכבי נתניה: "שניהם שחקנים טובים מאוד עם אישיות טובה שיכולים לעזור למועדון. רומאריו שחקן עם רקורד טוב, הוא מקצוען עם פוטנציאל גבוה מאוד. הוא יכול לתרום לנו הרבה וגם לשחקנים הצעירים שלנו".

המאמן גם התייחס למעמדו של טאלב טוואטחה ואמר: "מדובר בבחור צעיר מאוד ומוכשר מאוד שעבר תקופה קשה שבלבלה אותו והוציאה אותו מפוקוס. אפשר להבין אותו. היה לו ביקוש מקבוצות בארץ ובחו"ל, אבל הוא הצהיר שבישראל הוא ישחק רק במכבי חיפה. שוחחתי איתו והוא רוצה לתת את כל כולו לקבוצה עד שייצא לחו"ל, אם ייצא, ומבחינתי הוא חוזר להתאמן והכל בסדר".

לגבי איייל משומר אמר רוני לוי: "אני הבאתי אותו למכבי חיפה לפני משהו כמו עשר שנים והמלצתי למועדון להאריך את חוזהו בקיץ האחרון כי חשבתי שהוא המגן הימני הכי טוב בארץ.

"התאכזבתי ממספר שחקנים לגבי התנהלותם ואייל ביניהם. בשבוע האחרון שוחחתי איתו והוא ביקש ממני לתת לו הזדמנות נוספת ושהוא מבטיח להיות מחוייב במאה אחוז – וכששחקן ותיק מבקש בקשה כזו, חשבתי לנכון לאפשר לו אחרי שראיתי שהוא מתאמן טוב מאוד".

טוואטחה. "הכל בסדר והוא חוזר להתאמן" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי