"עטר עשה טעות כשחגג בזמנו נגד בני יהודה"

עטר. דמאיו דווקא מבין ללבו
עטר. דמאיו דווקא מבין ללבו | צילום: עדי אבישי

דמאיו, בעלי המועדון משכונת התקווה, שפך אור על תולדות הסכסוך בראיון ל-103FM

(גודל טקסט)

"אלירן עטר טעה והוא יודע את זה", כך אמר משה דמאיו, הבעלים של בני יהודה, לתכנית הספורט ב-FM103 על התקרית בין חלוץ מכבי חיפה לקהל הכתום במשחק הראשון ברבע גמר הגביע (2:2), "לשחקן כדורגל אסור להגיב. נקודה. הוא חייב היה לנתק את עצמו ולא היה צריך להגיב כמו שהגיב".

 

דמאיו שפך אור על תולדות הסכסוך . "אלירן עזב את בני יהודה (בתום עונת  2010/11) למכבי תל אביב ולא עברו רק כמה מחזורים והוא כבש נגדנו וחגג. הקהל שלנו התאכזב ממנו בתור שחקן שגדל במועדון ועשה בשביל בני יהודה ובני יהודה עזרה לו. וכשהוא חגג, נפתח איזה חשבון בינו לבינם. אגב, אם תשאל את אלירן כיום, גם הוא יגיד לך שהוא עשה טעות שהוא חגג נגדנו".

 

עם זאת דמאיו סבור שלא צריך לעשות עניין מהתקרית בין עטר לאוהדי בני יהודה. "כדורגל זה משחק של אמוציות. זה לא קונצרט בהיכל התרבות", אמר דמאיו, "קורים דברים שלא צריכים לקרות. לא מבחינת הקהל ולא מבחינת השחקנים. אוהדים מקללים גם אותי בלי סוף, ואם הייתי מגיב כלפיהם הייתם שוחטים אותי ובצדק".

 

"עטר יודע שהוא עשה טעות" (עדי אבישי)

 

דמאיו דיבר על חלקו בוועדת האיתור ("עוד אין אף שם מוביל וגם הידיעה שאלון חזן ידריך את הנבחרת מול קרואטיה לא נכונה") והוסיף כי פרננדו היירו אינו קשור כלל להתאחדות אלא למשרד הספורט ולמשרד האוצר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי