כמו בבית: 0:3 לבית"ר ירושלים על מכבי חיפה

במושבה כמו בטדי
במושבה כמו בטדי | צילום: ערן לוף

איתי שכטר כבש מול האקסית במשחק הרדיוס בפתח תקווה, רוקאביציה ואיינבינדר הוסיפו

(גודל טקסט)

אתמול עוד היה ספק אם בית"ר ירושלים תופיע למשחק מול מכבי חיפה, הערב היא ועוד איך הופיעה. וטוב שכך. הקבוצה מהבירה הביסה 0:3 את הירוקים למרות שנאלצה לשחק באצטדיון המושבה לאחר שספגה עונש רדיוס.

 

אם אלי טביב היה הגיבור מחוץ למגרש, על הדשא המשחק היה של איתי שכטר. החלוץ שרק לפני שלושה שבועות עשה את המעבר מהכרמל לבירה הראה לירוקים על מה הם ויתרו. בדקה ה-32 שכטר העלה את הירושלמים ליתרון עם שערו השני במועדון, בהמשך החלוץ לא כבש אך היה מאוד פעיל ואף החל במהלכים שהובילו לשערים הבאים.

 

החליף צבע, חזר החיוך (ערן לוף)

 

 

למעשה, שכטר היה זה שמצא פעמיים את קלאודימיר, כשהברזילאי מבשל פעם לניקיטה רוקביצה (51) ופעם לדן איינבינדר (83) שחתמו את התוצאה. איינבינדר התכבד בשערו הראשון מאז חזר לקבוצת האם שלו, וגם לו היה משחק מצוין כשהוא מכסה נהדר את השטח והגיע לו להבקיע, ולבית"ר לנצח בפעם השנייה העונה בליגה על הירוקים, ולנקום בהם על ההפסד בגביע.

 

מכבי חיפה דווקא פתחה לא רע, אבל עדיפות מסוימת בדקות הראשונות הפכה לנעלם גדול אחרי השער של שכטר. אחריו הירוקים התקשו ליצור מצבים ולא איימו באמת על השער של קליימן. בית"ר מבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון ומתבססת במקום השלישי עם 42 נקודות מ-23 מחזורים. הירוקים ימשיכו להיאבק על מקום בין שש הראשונות, כרגע הם במקום החמישי עם 31 נקודות, רק שתיים יותר מבני סכנין והפועל כפ"ס שכרגע מחוץ לפלייאוף העליון. 

חגיגה בית"רית בפתח תקווה (ערן סלם)

נהנים על הדשא (עידן סלם)

גם שף וגם דגלן ראשי. קלאודימיר (עידן סלם)

כאילו תמיד היה שם. שכטר (ערן לוף)

כמעט לא היה משחק

 

כזכור, אלי טביב התרצה והסכים להופיע למפגש רק לאחר שהמנהלת התחייבה לסייע בעלויות האבטחה, הקבוצות הסכימו לבטל את עונש הרדיוס והמשטרה לקחה אחריות על האירוע. ואכן, 300 שוטרים ו-240 סדרנים שומרים על הסדר, כאשר המשטרה גם נערכה עם מכונית לפיזור הפגנות בזרנוקי מים, משאית לעצורים, פרשים רכובים, כלבי גישוש וחבלני משטרה.

הפרשים מחוץ למושבה (עידן סלם)

 

וגם הכלבנים (עידן סלם)

 

חם גם ביציעים (ערן לוף)

 

 

הרכבים

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלעד גבאי, חסוס רואדה, טל כחילה, דושאן מאטוביץ', קלאודמיר פריירה, דוד קלטינס, דן איינבינדר (לירוי צעירי 88), עומר אצילי, ניקיטה רוקאביציה (לידור כהן 80), איתי שכטר (ארסניו ואלפורט 87).

 

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ'; אייל משומר, מארק ואליינטה, דקל קינן, טאלב טוואטחה; נטע לביא, עטאא ג'אבר (רומאריו פירס 70), לודוביק אוברניאק (חן עזרא 46), גילי ורמוט (שחר הירש 70); אלירן עטר, גליינור פלט.

מהלך המשחק:

דקה 3

פלט על סף הרחבה מקבל כדור עם גבו לשער ומוריד קטנה יפה לעטר, מלך השערים של הירוקים חותך לכיוון המרכז ובועט חזק לפינה הרחוקה. הניסיון גבוה מדי.


היה קרוב. עטר (ערן לוף)

דקה 9

איינבינדר בועט טיל אדיר מ-30 מטרים, אבל הכדור עובר מעל למסגרת.

דקה 10

מתפרצת נהדרת של הירוקים בסיומה משומר לבד ברחבה, קליימן יוצא לכיוונו אז המגן מעביר רוחב לפלט. החלוץ מנסה בנגיעה למצוא את הרשת החשופה, אבל גבאי מתערב ברגע האחרון והרחיק לקרן.

דקה 32

0:1 בית"ר ירושלים: עומר אצילי הגביה קרן נהדרת, שכטר התגבר על משומר וכבש מול האקסית.


רץ לחגוג עם האוהדים (ערן לוף)

דקה 51

0:2 בית"ר ירושלים: שכטר לבד באגף, מחכה ושומר על הכדור ומעביר לקלאודימיר שמצטרף על סף הרחבה. הברזילאי ממשיך בנגיעה יפה אל רוקביצה שחודר לרחבה ונועץ את הכדור ברשת של סטויקוביץ'.


היוזם, המבשל והכובש (ערן לוף)

דקה 64

איינבינדר שולח בכדור נהדר את אצילי שחודר לרחבה ובועט מצד ימין לפינה הקרובה, אבל סטויקוביץ' הודף לקרן.

דקה 83

0:3 בית"ר ירושלים: שכטר מוציא כדור לוואליינטה ישר אל קלאודימיר, הברזילאי ממשיך לאיינבינדר שמרים ראש ומ-20 מטר בועט שטוח ומדויק לפינה הרחוקה של סטויקוביץ'.


יופי של סיומת. איינבינדר (עידן סלם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי