קרוזן יהיה עוזרו של בוס: "הזדמנות חד פעמית"

קרוזן. יגיע בימים הקרובים
קרוזן. יגיע בימים הקרובים | צילום: GettyImages

ההולנדי ירוויח כ-200 אלף יורו לעונה. גולדהאר יקציב 2.5 מיליון יורו לחיזוק

(גודל טקסט)

הנדרי קרוזן ישמש כעוזרו של פטר בוס במכבי תל אביב, כך לפחות על פי פרסומים בהולנד הטוענים כי בוס בחר במי שהיה עוזרו בויטסה והוא יעזוב את הראקלס ההולנדית, שם הוא משמש בתפקיד דומה.

קרוזן הודיע על עזיבתו לשחקנים במהלך מחנה האימון בו הם שוהים, וחזר להולנד כדי לקחת את חפציו לפני ההגעה לישראל. בשנתיים קודמות הוא עבד עם בוס בויטסה ורק השנה עזב להראקלס, הנחשבת להפתעת העונה בליגה ההולנדית ומדורגת בצמרת.

 

"יש לי הזדמנות חד פעמית להתקדם. זה חבל שזה קורה באמצע העונה והיה עדיף להתחיל הכל מהקיץ, אבל לא אומרים לא להזדמנות כזאת", אמר לעיתון. המאמן הוסיף: "אני עוזב את הראקלס עם כאב לב גדול".

 

בוס. קיבל תקציב גדול לרכש (gettyimages)

 

בוס אמור להביא צוות מקצועי לפי בחירתו כשגם שכרו של עוזרו יהיה קרוב ל-200 אלף יורו לעונה. ההשקעה של מיץ' גולדהאר בחילופי המאמנים לעונה וחצי הקרובה מוערכת בכ-2.5 מיליון יורו והוא אישר תקציב זהה להבאתם של שלושה שחקנים חדשים בחלון ההעברות.

 

מכבי ת"א מסיימת יום חופש שני ברציפות ושחקני הקבוצה ישובו רק מחר לאימונים, כשכבר אחר אחר הצהריים אמור בוס לנחות בישראל. הוא יוצג ביום חמישי במסע"ת שתקיים הקבוצה במתחם האימונים בקרית שלום לקראת המפגש ביום ראשון מול מכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי