דראפיץ': "אולי חשבנו שניקח אליפות, טוב שקיבלנו מכה"

לא הגיע לביתר שוויון. דראפיץ'
לא הגיע לביתר שוויון. דראפיץ' | צילום: עידן סלם

מאמן בית"ר יצא מרוצה מכפ"ס. מימר: "נביא עוד 2-3 שחקנים כדי לא ליפול"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים אכזבה קשות עם הפסד 1:0 להפועל כפר סבא שהרחיק אותה מצד המוליכות. מעבר להפסד עצמו, רגע לפני שהם פוגשים ירוקים אחרים (מכבי חיפה) בגביע, הצהובים פשוט נראו רע ולא הצליחו לסכן את היריבה ששיחקה דקות רבות בעשרה שחקנים.

 

אבל עם כל הכבוד לקבוצה של אלי טביב, הסיפור הגדול הגיע מהקבוצה המקומית. שרון מימר סיים בהצלחה גדולה את משחק הבכורה שלו והצליח להעלות את הירוקים מהשרון מעל הקו האדום, וכעת כשנשברה בצורת המשחקים נטולי הניצחונות, רוחות חדשות נושבות בכפר סבא.

 

 

"לא שיחקנו טוב", הודה בסיום סלובודאן דראפיץ'. "לפעמים היו לנו משחקים לא טובים כמו במחזורים קודמים וניצחנו. היום שיחקנו לא טוב והגיע לנו להפסיד, כל הכבוד לכפר סבא".

 

ינסה להבין איפה היו הטעויות. דראפיץ' (עידן סלם)

 

"אנחנו עדיין במקום השלישי וצריך להסתכל על מה לתקן לקראת הגביע ביום רביעי", המשיך המאמן. "לא שיחקנו חכם, שיחקנו איטי והזזנו את הכדור לאט. גם אם היינו משווים בדקה ה-94 זה לא היה מגיע לנו, צריך להבין איפה טעינו ולהשתפר".

 

"זו בעיה מנטלית", הסביר .אולי חשבנו שניקח אליפות וזה טוב שקיבלנו את המכה, להתעורר ולרדת אל הקרקע. לפעמים טוב להפסיד, אם היינו רק מנצחים היינו חושבים שאנחנו מצוינים. נבוא מחר לאימון ונוריד את הראש. אם נשחק ככה נגד מכבי חיפה, נפסיד גם שם".

 

מימר: לחצנו גבוה ובזכות זה הגענו למצבים

"קראתי את הסטטיסטיקה וצחקתי עם עצמי. הייתי במגרש בתור שחקן כפר סבא בניצחון האחרון שלנו על בית"ר ב-1998", צחק בסיום מאמן כפר סבא, שרון מימר. "ניצחנו קבוצה מדהימה, קבוצה שבאמת קשה מאוד לשחק נגדה, יש להם עוצמות ויכולות. אמרתי במחצית שיש לנו קבוצה של גברים, אפשר לזלזל, יש להם המון לב ונשמה וזה חומר אדיר לצאת איתו לדרך".

 

שיחק בניצחון הקודם של כפ"ס על בית"ר. מימר (עידן סלם)

 

"אחד הדברים שאני מאמין בו בתור מאמן זה ללחוץ את היריב קצת יותר גבוה, להרוויח כדורים יותר מקדימה ולהגיע למצבים", הסביר המאמן הטרי את צורת המשחק. "עשינו את זה במחצית הראשונה בצורה משולמת. צריך הרבה תיאום ואני שמח שהם קלטו את המסרים מהר. ככל שיעבור הזמן זה ישתפר".

 

"כרגע אנחנו מסתכלים צעד אחר צעד", הגיב מימר לגבי ההמשך. "ננסה לעשות התאמות, יש לנו המון פצועים. נצטרך להביא עוד 2-3 שחקנים כדי שלא ניפול, אנחנו הוליכם לעוד 4-5 חודשים של תקופה קשה".

 

"אני לא חושב שאפשר כבר להתחיל להסיק מסקנות לגבי השינוי", אמר בסיום שוער הירוקים אוהד כהן. "עבדנו בצורה שונה השבוע, אבל עדיין השחקנים הראו הרבה יותר מחויבות מהשבועיים הקודמים וזה ניכר במגרש. כולם הבינו שחייבים להביא שלוש נקודות ואין שמח ממני שזה הצליח".

 

"עד עכשיו אנחנו המומים מהדקה הזאת", הגיב לגבי ההזדמנויות של בית"ר ברגעים האחרונים." אני מאמין בזה שאלילת המזל עוזרת למי שעובד קשה והיום כל אחד כולל המחליפים נתן יותר מ-100%".

 

אלילת המזל איתם. אוהד כהן (עידן סלם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי