טביב ישהה את תכניות הרכש עד אחרי הגביע

טביב. אירופה לא מספיק חשובה?
טביב. אירופה לא מספיק חשובה? | צילום: עידן סלם

הפסד למכבי חיפה עשוי לטרוף את הקלפים. קולה, ורד ובן בסט מועמדים

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים לא התקבלה נכון לעכשיו החלטה בנושא השינויים שאמורים להתבצע במהלך חלון ההעברות של חודש ינואר. הבעלים אלי טביב אמור להמריא הלילה (שלישי) לארצות הברית ולא יהיה מחר באצטדיון סמי עופר במשחק הגביע נגד מכבי חיפה.

 

במועדון טוענים כי על פי תוצאת המשחק יחליט הבעלים איך פני הקבוצה יראו לקראת סיום העונה. הדחה מגביע המדינה מחר תשנה את כל התוכניות במועדון וכל מה שיישאר העונה זה לזכות במקומות 3/4 אשר יבטיחו מקום בליגה האירופית.

 

 

המאמן סלובודאן דראפיץ' מבקש לצרף באופן מיידי שני שחקנים חיזוק ומתמקד ושם דגש עמדת החלוץ. טביב בוחן את עלות החזרתו לארץ של חלוץ הפועל קריית שמונה רוג'רס קולה או זר אחר שהוצע לו. כזכור, לקבוצה יהיה מקום פנוי לזר לאחר השחרור של פאבלו דה לוקאס. כמו כן, הוא הבטיח למכבי תל אביב תשובה בנושא השאלתו של החלוץ עדן בן בסט במידה ומכבי תל אביב תשלים 80 אחוז משכרו והמעבר בהשאלה יהיה ללא תמורה ואופציה לקנייה בסכום שיקבע מראש.

 

אצילי. מתקשה מול קבוצות שמצופפות את ההגנה (עידן סלם)

 

שם נוסף שעשוי לנחות הוא עידן ורד שהבטיח תשובה בימים הקרובים בהם הוא עשוי להשתחרר מהכוכב האדום בלגראד, לאחר שלא הצליח להשתלב בקבוצה.

 

שני המאוכזבים הגדולים החדשים של הקבוצה הם הקשר דן איינבינדר והמגן השמאלי דושאן מאטוביץ' שמעמדם בקבוצה מקצועית התערער ואיש לא יופתע אם שניהם או אחד מהם ימצא אכסניה אחרת כבר בחלון ההעברות זאת בנוסף מהאכזבה מלידור כהן.

 

בית"ר ירושלים איבדה בתקופה האחרונה את המשחק המבוסס על התלהבות ויצירתיות בעיקר בשל הנפילה ביכולת של עומר אצילי וניקיטה רוקביצה שמצליחים להלהיב ולכבוש שערים בעיקר בהתקפות מעבר על פני שטחים גדולים ומאוד מתקשים נגד קבוצות המשחקות עם הגנה מעובה.

 

דראפיץ. למדו את שיטת המשחק (עידן סלם)

 

טענה נוספת בקבוצה היא שהקבוצות למדו את שיטת המשחק של המאמן סלובודן דראפיץ' ומתרכזות בעיקר בסגירת עומר אצילי בכמעט הכול עובר דרכו.

 

דראפיץ' ועוזרו שי ברדה מקיימים שיחות אישיות עם השחקנים ולקראת מכבי חיפה יהיו שינויים בהרכב כשניסו קפילוטו יחליף את דניאל אסקלינג במרכז ההגנה ודובב גבאי ישוב לחוד ההתקפה מפציעה. מעל 7000 אוהדי הקבוצה ילוו את הקבוצה לחיפה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי