מכבי חיפה הציעה: מזרחי תמורת שכטר או הירש

בקרוב בירוק? מזרחי
בקרוב בירוק? מזרחי | צילום: דני מרון

משקיעים רוצים לקנות את טוואטחה, הירוקים סימנו במקומו את שיימן ודילמוני

(גודל טקסט)

מכבי חיפה מעלה הילוך בנוגע לשינויים שתערוך בחלון ההעברות של ינואר, כאשר במועדון מנשבות רוחות של האופטימיות לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים בגביע המדינה, שפתח חלון הזדמנויות לזכות בתואר המשני לאחר 18 שנים עקרות.

 

המגן השמאלי, טאלב טוואטחה, שמעוניין לעזוב את הכרמל, אמור להגיש הצעה כספית למכירתו. לספורט1 נודע כי קבוצה אירופאית של סוכני שחקנים רוצה לרכוש את כרטיס השחקן שלו ולהעבירו עד סיום העונה למועדון ביבשת. נכון לעכשיו לא הוגשה שום הצעה מצד פיורנטינה האיטלקית של פאולו סוזה.

 

 

בכרמל סימנו את שמואל שיימן מהפועל תל אביב ואת חן דילמוני כמועמדים להגיע לעמדתו של טוואטחה ולהחליפו, לאור העובדה שהמגן המחליף סאן מנחם פצוע ויעבור ניתוח בקע.

 

הירוקים משקיעים מאמצים להחתמתו לאלתר של החלוץ אופיר מזרחי מקריית שמונה ונבדקת אפשרות להעביר תמורתו את איתי שכטר או את שחר הירש. נכון לעכשיו בקבוצה של איזי שרצקי לוקחים את הזמן ומשהים את התשובה לפנייה יעקב שחר.

 

זה שבא וזה שהולך? שכטר ומזרחי (דני מרון)

 

שכטר עצמו נמצא בלחץ מקצועי, אולם הוא משוכנע כי הוא ישוב בקרוב לכושר ההבקעה המוכר שלו. במידה וייאלץ לעזוב, החלוץ שחתם לפני כשנה יעדיף לחבור את אלי גוטמן ולהצטרף להפועל תל אביב, אולם יחד עם זאת שכרו הגבוה, שמוערך במעל 300 אלף דולר בעונה, מקשה על עזיבתו. גם בית"ר ירושלים מוזכרת כמי שאמורה להתעניין בחלוץ המאכזב העונה.

 

השוער ולדימיר סטויקוביץ' ישחק ביום ראשון נגד הפועל רעננה (20:15, שידור ישיר בספורט2) ולאחר המשחק יטוס לבלגרד לעבור ניתוח אורטרוסקופיה בברכו. "צפוי משחק קשה נגד רעננה, אותה ניצחנו העונה אך הפסדנו לה בעונה שעברה", אמר השוער. "העונה איבדנו נקודות לאורך כל הדרך ולכן צריך לא לאבד הנקודות בבית".

 

להרכב ישובו גליינור פלט ולודביק אוברניאק, שסיימו לרצות את עונש ההרחקה שלהם. אלירן עטר הסובל מכאבים בצלעות יעבור באימון המסכם ביום שישי מבחן כשירות.

 

יעבור מבחן כשירות בשישי. עטר (ערן לוף)

 

אחרי חודש וחצי חוזרים לדשא, לאט לאט עם עבודה קשה אבל עם געגוע ותשוקה שאי אפשר להסביר. שבת שלום #לא_יכול_לחכות_למשחק_כבר

A photo posted by ofirkriaf (@ofirkriaf) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי