אחמד טיבי: הקהל של בית"ר לא התבגר"

אחמד טיבי. רוצה לראות ניצחון של סכנין מול ביתר ביום שני
אחמד טיבי. רוצה לראות ניצחון של סכנין מול ביתר ביום שני |

חבר הכנסת נזכר ב-1:4 הענק מ-2004 וטוען: "אוהדי סכנין נורמטיבים"

(גודל טקסט)

רגע לפני המפגש הטעון בין בית"ר ירושלים לבני סכנין שייערך באצטדיון המושבה במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל, נזכרנו באולפן פלאשבק במפגש המטורף שהיה בין שתי הקבוצות באוקטובר 2004.

 

למי שהספיק לשכוח, אירחה סכנין את בית"ר באצטדיון קרית אליעזר, ואחרי 32 דקות היתה התוצאה 0:4 למארחת. האוהד הכי מפורסם של נציגת המגזר, ח"כ הדוקטור אחמד טיבי, הגיע לאולפן פלאשבק, נזכר בחיוך: "זאת היתה חגיגה אמיתית, זה היה יותר מאשר ניצחון מתוק. זה היה ניצחון גדול. חצי השעה החמה ביותר עלי אדמות. הר געש".

 

 

על האלימות בין מחנות האוהדים אמר ח"כ טיבי: "לרוב זה חד צדדי. אם היה פעם אירוע שהיה חריג, יצאה הנהלת הקבוצה והעיר נגד התופעה".

 

"ההתנהגות של אוהדי סכנין היא נורמטיבית של אוהדים חמים דוחפים מחזקים עם אדרנלין יתר ורצון עז לנצח, וזה טבעי. מעשים חריגים הם חריגים וכמעט לא קורים".

 

"אנחנו רוצים לנצח וזאת התשובה הטובה ביותר לגזענים כי יש מסר של גזענות ואלימות מהצד שקרוי 'לה פמיליה' שאפילו המשטרה שקלה להוציא אותה מחוץ לחוק. הנשיא, רובי ריבלין, שהוא אוהד בית"ר מאוכזב מזה ואני אפילו לא אזכיר את מירי רגב שישבה ביציע המזרחי".

 


אחמד טיבי באולפן פלאשבק. מקווה שהמשחק ביום שני יעבור בשלום

 

את התוכנית סיימנו עם מסר של אופטימיות קלה: "אני מאוד מקווה שהכל יעבור בשלום ואני קורא לכולם שזה יעבור בשלום בוא נהנה מכדורגל ולא חשובה התוצאה".

 

על השאלה האם לדעתו הקהל של בית"ר התבגר, ענה טיבי: "אל תיסחף".

 

לתגובות, הצעות ולצפייה בכל תוכניות פלאשבק, הצטרפו לעמוד הפייסבוק של התוכנית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי