ברק בכר מתלבט: מאור בוזגלו או מהראן ראדי?

בכר. צרות של עשירים
בכר. צרות של עשירים | צילום: דני מרון

באר שבע מחר (19:15, ספורט1) אצל מכבי פ"ת. בן שמעון: נבוא לנצח

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תנסה לשמור על המקום הראשון בטבלה כשתתארח מחר (19:15, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) במושבה אצל מכבי פתח תקווה החמישית.

 

המאמן ברק בכר שמר על מסורת שפיתח ולא תרגל את ההרכב באימון המסכם אבל על פי ההערכות יחזור ל-11 הקבועים שלו כשאליניב ברדה וטוני וואקמה בחוד. השאלה היחידה תהיה האם בכר יפתח מאור בוזגלו או עם מהראן ראדי, שסופסל במפתיע במשחק הליגה האחרון מול עכו (0:3).

 

 

בן שהר ושלומי ארבייטמן ימשיכו לשבת על הספסל. לגבי ארבייטמן שנראה שהוא בדרכו החוצה מבאר שבע כאשר הפועל תל אביב שמה עין עליו למרות שכבש רק שער אחד העונה.

 

שחקנים בקבוצה אומרים כי המגן אופיר דוידזאדה מאוכזב ממעמדו ומכך שבן תורג'מן מועדף על פניו. "כל שחקן הרכב אחר שהיה חוזר מפציעה היה חוזר ישר להרכב" , אומרים מקורבי דוידזאדה.

 

פריצה יקבל דקות במחצית השנייה

 

"המשחק מול באר שבע קשה, אבל אנחנו בבית ובאים לנצח", אומרים במכבי פ"ת לקראת ההתמודדות מול המוליכה, "לקראת המפגש בשמינית גמר גביע מולם חשוב להוכיח לעצמנו מנטלית שאנחנו מסוגלים לנצח".

 

בן שמעון. מצפה לו חודש וחצי קשה מאוד (דני מרון)

 

המאמן רן בן שמעון ערך לשחקניו אסיפה טקטית ארוכה שכללה קטעי וידאו של האדומים מהנגב ואמר לשחקניו:  "הולך להיות לנו חודש וחצי קשה מאוד גם בליגה וגם בשני גביעים. אנחנו צריכים את הנקודות ונבוא לנצח. אני רוצה שתהיו מאוד מרוכזים"

 

חלוץ הרכש החדש ראדה פריצה ערך שני אימונים מלאים ביומיים האחרונים ונראה חד. השבדי יכלל מחר בסגל וצפוי להשתלב במהלך המחצית השנייה. עומר דנינו המוצהב, גיא מלמד ועידן שמש הפצועים ייעדרו מהסגל. עודד גביש, יחזור להרכב לאחר משחק אחד בחוץ,  וגם מוחמד כליבאת יזכה להזדמנות ב-11 אחרי זמן רב. גידי קאניוק יפתח על חשבונו של ג'ו מונונגה.

 

הרכבים משוערים

 

הפועל באר שבע:  דודו גורש,  בן ביטון,  שיר צדק,  לואי טאהא,  בן תורג'מן,  ג'ון אוגו, אובידו  הובאן,  מהראן ראדי (מאור בוזגלו), מאור מליקסון,  טוני וואקמה ואליניב ברדה.

 

מכבי פתח תקווה: איתמר ניצן, דור אלו, אליסון דוס סנטוס, קסאביא תומא, עודד גביש, נאור פסר, איטור מונרוי, יובל יעקובוביץ', גידי קאניוק, דור חוגי, מוחמד כליבאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי