עומר גולן: ראדה פריצה יחתום עד סיום העונה

פריצה. קיבל בדיוק את מה שרצה
פריצה. קיבל בדיוק את מה שרצה | צילום: עדי אבישי

מנהלה המקצועי של מכבי פ"ת: "הוא חצי ישראלי, רצינו תרומה מידית"

(גודל טקסט)

ראדה פריצה צפוי לנחות הערב (שני) בנתב"ג, לעבור מחר את הבדיקות הרפואיות ואם לא יקרה משהו חריג, לחתום במכבי פתח תקווה עד סוף העונה. השבדי בן ה-35, יצפה מחר במשחק הגביע של הקבוצה נגד קרית שמונה באצטדיון המושבה ובקבוצה שואפים לתת לו דקות ראשונות כבר בשבת נגד הפועל באר שבע.

 

בינתיים, מי שנראית מתעניינת ומופתעת לא פחות מהמעבר הצפוי היא התקשורת השבדית. אמש, התראיין עומר גולן, מנהלה המקצועי של מכבי פ"ת למגזין במדינה והתייחס לעסקת צירופו של חלוץ הלסינגבורג בן ה-35: "כרגע החוזה הוא למשך 4.5 חודשים, עד לסוף העונה" מציין גולן. "בסוף העונה אם ראדה ירצה להמשיך הוא ימשיך. אנחנו רוצים אותו לעונה נוספת, אך זה תלוי בו. חיפשנו שחקן שיוכל לתרום לנו מידית, שמכיר את הליגה הישראלית ואת האווירה במדינה ויוכל להתאקלם והוא עונה בדיוק להגדרות הללו, הוא חצי ישראלי".

 

 

גולן גם התייחס למו"מ עם השחקן כשאמר: "מה שראדה רצה הוא בסופו של דבר קיבל. הוא יודע שאנחנו לא מועדון עשיר כמו מכבי ת"א, אלא מועדון יותר משפחתי עם כישרונות צעירים. אנחנו רוצים שראדה יהיה המודל לחיקוי שלהם, שיסתכלו עליו וילמדו" סיכם.

 

בעניין אחר, מינדאוגאס פאנקה, הגיע אתמול למתחם האימונים ולא הורשה להתאמן יותר עם הקבוצה. זה כבר זמן רב שידוע שהשחקן לא ימשיך, אך כעת ניתן לכך האישור הסופי. סוכנו של פאנקה, ג'קי דהאן מחפש עבורו קבוצה, שתוכל לעמוד במשכורתו שנעה סביב ה-14,000 דולר. לא מן הנמנע, שמכבי פ"ת תיאלץ להשתתף לפחות בחלקה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי