נעים דורש חוזה לעונה וחצי, כהן יגיע במקומו?

מתקרב לנתניה. אלי כהן
מתקרב לנתניה. אלי כהן | צילום: אסף קליגר

נכון לעכשיו מאמן סכנין לשעבר קרוב יותר לנתניה. חשש מכאוס כלכלי

(גודל טקסט)

לספורט1 נודע כי בני לם לא יהיה מאמן מכבי נתניה, למרות הלחצים שהופעלו על היו"ר דורון אוסידון למנותו. לם זכה לתמיכה מקיר לקיר בקרב חברי הדירקטוריון וגורמים בעיריית נתניה. גם מועמדותו של גיא צרפתי נפלה לאחר שנכשל אמש בניהול משחק הגביע מול נס ציונה מליגה א' שהסתיים בהדחה מבישה (1:0).

 

בשלב זה מנהל היו"ר מגעים עם שני מאמנים: יובל נעים ואלי כהן. לנעים הוצע חוזה לארבעה חודשים עם אופציה לעונה נוספת, אולם הוא דורש חוזה לשנה וחצי כמו שיש לו באשקלון. העלויות להבאתו של אלי כהן נמוכות יותר ולכן הנטייה נכון לעכשיו היא להחתים את מי שהחל את העונה כמאמן בני סכנין. בנוגע לנעים, מעריכים בקבוצה כי לא תהיה בעיה לתאם עם אשקלון את מעברו.

 

 

אוסדון עצמו, שהותקף על ידי האוהדים בסיום המשחק מול נס ציונה, העביר מסר שהוא עצמו אינו מתכוון לפרוש מתפקידו.

 

השחקנים הגיעו למתחם האימונים של נתניה בתחושות קשות מאוד. השחקנים  חוששים לנוכח המצב הכלכלי הרופף והידיעות לפיהן אין כביכול כסף למשכורות. זאת למרות שאוסידון עושה מאמצים לגייס כספים באופן מהיר לקבוצה. אגב, ע"פ חברי הדירקטוריון הגירעון של נתניה עומד על 3.5 מיליון שקל.

 

"בעקבות הכעס שהפגינו האוהדים במהלך המשחק אתמול (מול נס ציונה) אנו פונים לאוהדים היקרים לשמור על הרוח הספורטיבית שאפיינה אותם עד היום", נאמר בהודעה רשמית של המועדון, "מועדון מכבי נתניה הינו מותג בעולם הספורט הישראלי וסמל עירוני ויישאר כזה. בהזדמנות זו, אנו מבקשים מהאוהדים הרבים להגיע במוצאי שבת כדי לעודד את שחקני הקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי