19:00: נצרת עילית מחכה להפועל, תורג'מן בחוד

יחזקאל ואבו עביד. בהרכב של האדומים
יחזקאל ואבו עביד. בהרכב של האדומים | צילום: עדי אבישי

גיא לוי ישמור על הרכב זהה, ידין בקישור, רייכרט על הספסל. גוטמן בבכורה

(גודל טקסט)

"אלי גוטמן חי בסרט שסוכני שחקנים יקפצו עליו", אמר אחד מסוכני השחקנים המוערכים בשוק לספורט1, "הוא שוכח שהוא לא בסך הכל מנג'ר של קבוצה שמועמדת לרדת ליגה. כדאי שיתאפס על עצמו".

 

הפועל תל אביב תשחק ב-19:00 בנצרת עילית במסגרת סיבוב ח', וגוטמן מתכנן לקיים סבב של שיחות עם מספר שחקנים כשנושא על הפרק 'חפש לעצמך קבוצה חדשה'. בין השחקנים שיוזמנו למנג'ר יהיו דודו ביטון, רמזי ספורי, שמואל שיימן ואיסמועליה לינגאנה. אגב, גם קשר מיליון יורו, בן רייכרט, מאוד לא אהוב על גוטמן ומעניין יהיה לראות איך יטפל בו בעתיד.

 

"גוטמן יתחיל לשחרר פה שחקנים וכולם במתח שלילי", אמר שחקן בקבוצה, "בשביל זה לא היה צריך למנות מנג'ר, מה גם שגיא לוי היה עושה את זה בצורה יותר נעימה".

 

ספורי. בדרך החוצה? (ערן לוף)

 

גם העובדה שהיריבה בגביע היא המדורגת אחרונה בליגה הלאומית לא הצליחה להוריד מתח מהאדומים. "אמנם יש קצת ביטחון בגלל הניצחון על בני יהודה בשבת, אבל נצרת עילית בבית שלה זה משחק קשה", אמר שחקן בקבוצה.

 

המאמן  גיא לוי ממשיך לשמור על שקט תעשייתי בגזרתו ונותן לגוטמן את כל הקרדיט והמפתחות להובלת התחום המקצועי. לוי מתכוון לעלות עם ההרכב החזק של הפועל כאשר מעט שחקנים, אם בכלל, יקבלו מנוחה.

 

הרכב הפועל ת"א: צליל חתוכה, עופר ורטה, אדי גוטליב, לוקאס וינטרה, איעד אבו עביד, אביחי ידין, ניר לקס, סיראז' נסאר, שגיב יחזקאל, עומרי אלטמן, אלון תורג'מן

 

הרכב נצרת עילית: רון שושן, ניב סרדל, יבגני ברקמן, אלירן חודידה, אורן ביטון, דולב אזולאי, ליעד אלמליח, ערן מלכין, וויליאם אאוסו, ירדן כהן, מוטי מלכה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי