"ההרחקה פגעה בנו, גם ככה מכבי איכותית יותר"

הרגע ששינה את ההתמודדות?
הרגע ששינה את ההתמודדות? | צילום: ערן לוף

בעכו לא לקחו קשה את ה-3:0 לצהובים: "חייבים לנצח ברעננה". זהירוביץ' בספק

(גודל טקסט)

בהפועל עכו קיבלו ברגושת מעורבים את ה-3:0 למכבי תל אביב אמש (שני). אמנם הקבוצה לא בונה על נקודות במשחקים מול קבוצות בסדר הגודל הזה, אך ההרחקה של הבלם עוביידה חטאב בעקבות בעיטה בערן זהבי כבר בדקה ה-5 שינתה את כל התוכניות המוקדמות.

 

רפי סולטן, חבר הנהלת הקבוצה הצפונית התייחס להרחקה ואמר: "ההרחקה של עוביידה פגעה בקבוצה, גם ככה מכבי תל אביב קבוצה איכותית מעכו".

 

 

"עברנו בשבועיים האחרונים שני משחקים מול שתי הקבוצות הטובות בליגה, באר שבע ומכבי תל אביב, כשהפערים בין שתי הקבוצות לשאר הליגה גדולים מאוד", המשיך. "בשבת אנחנו נגד רעננה, ובשבילנו המשחק הזה יהיה צומת דרכים. חייבים לחזור עם ניצחון מרעננה".

 

למרות שני ההפסדים האחרונים, בקבוצה עדיין אופטימיים ומבינים שההפסדים לא סתמו את הגולל על מאבקי התחתית: "הליגה עוד ארוכה, אנחנו נתחזק עוד עד סוף חלון ההעברות וניתן פייט עד הסוף. אני בטוח שעכו לא תרד ליגה", הבהיר המנכ"ל.

 

עכו תעמוד לדין יום רביעי, אחרי שלטענת הקוון חיים פונימווסקי, חבר הנהלה, קרא לעברו: "מכור". הנהלת הקבוצה התנצלה בפני השופטים על המקרה ואמרה: "חיים טוען שהוא אמר לקוון שמכבי תל אביב לא צריכה את עזרתו לנצח את המשחק, ולא אמר כלום על היותו מכור".

 

בנוסף להרחקה של עוביידה, מי שעדיין מצבו לא ברור לקראת המשחק הבא הוא הקשר עדנאן זהירוביץ' שנפגע במשחק. "זהירוביץ' עבר בדיקות ונשלל שבר בקרסול. הוא ינוח מספר ימים וישוב לפעילות", מסרו בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי