דסה: "אין מצב שתהיה קייטנה אצל קרויף"

דסה. גם זהבי זקוק לנו
דסה. גם זהבי זקוק לנו | צילום: ערן לוף

מגן האלופה ב-103FM: "זהבי לא עושה את זה לבד, היתרון שלנו? המשמעת"

(גודל טקסט)

"אם לערן זהבי לא היה אותנו, גם הוא לא היה במקום שהוא נמצא", כך אמר אלי דסה, מגן מכבי תל אביב לתכנית הספורט של FM103, "זהבי הוא השחקן הכי טוב בקבוצה והכי טוב בליגה, אבל לא רק הוא עוזר לנו להשיג את הנקודות – אנחנו גם עוזרים לו ומפרים אותו".

 

דסה התייחס גם לדבריו של חברו לקבוצה, נוסא איגיבור ("אצל סלבישה יוקאנוביץ' הייתי עושה מה שהייתי רוצה"), כאילו בתקופת המאמן הסרבי, קודמו של פיטר בוס בתפקיד, היתה אווירה לא מקצועית. "מה שמאפיין את מכבי תל אביב זאת משמעת חזקה", אמר דסה, "כל זמן שג'ורדי קרויף במכבי לא יכולה להיות אצלנו קייטנה".

 

 

המגן התבקש להתייחס להבדלים בין יוקאנוביץ' לבוס. "ברור שזה שונה כי לכל מאמן יש את הדרישות שלו", ענה דסה, "אבל לחלק מהשחקנים היה יותר קל להתרגל לבוס כי הדרישות היה דומות למה שהורגלו ממאמנים קודמים ליוקאנוביץ'. אחד הדברים שהיו הכי חשובים לבוס זה להחזיר את כושר ההרתעה, בעיקר בבלומפילד. הדגש שלו הוא על לחץ גבוה וזה מחייב מאתנו כושר גופני טוב".

 

עם זאת, דסה סבור שיוקאנוביץ' עשה עבודה טובה. "היה לנו בתקופה ההיא עומס מטורף וכך לא הצלחנו להביא את עצמנו לידי ביטוי ולשטוף את המגרש בליגה", אמר המגן, "אבל המטרה הייתה להשיג את הנקודות ויוקאנוביץ' השיג".

 

המגן אמור לחזור ולשחק בשבת מול מכבי פתח תקווה אחרי שנעדר בגלל פציעה. "תמיד מבאס לשבת בחוץ אבל סך הכל לטובה", אמר דסה, "בסך הכל הייתי פצוע שבוע וחצי, כבר ישבתי העונה חודש וחצי בחוץ".

 

דסה. באר שבע עשתה שינוי בחשיבה (דני מרון)

 

לסיכום אמר דסה: "אני מאמין שנתמודד עם באר שבע עד הסוף כי העונה היא קבוצה טובה מאוד שעשתה שינוי בחשיבה. זה לא מלחיץ אותנו שהם משחקים לפנינו ומנצחים. אנחנו בכלל לא צריכים להסתכל מה הם עשו אלא לנתק ולהתרכז נטו בעצמנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי