סוכם: שוינפלד יצטרף בקיץ להפועל ת"א

שוינפלד עם פיירברג. העסקה נסגרה
שוינפלד עם פיירברג. העסקה נסגרה | צילום: פייסבוק מכבי נתניה

האדומים רכשו 60 אחוזים מכרטיסו של החלוץ, נתניה תקבל גם את דודו ביטון

(גודל טקסט)

מכבי נתניה והפועל תל אביב חתמו על עסקה במסגרתה הועברו 60% מכרטיס השחקן של החלוץ ארון שוינפלד ו-80% מכרטיסו של המגן פאדי נאג'ר לאדומים. שוויה הכולל של העסקה כ-1.7 מיליון שקלים וכוללת את העברתו של דודי ביטון בהשאלה למכבי נתניה, כאשר שכרו משולם על ידי הפועל ת"א.

שוינפלד יישאר עד סוף העונה במכבי נתניה, בעוד שפאדי נאג'ר יועבר באופן מיידי להפועל ת"א. יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון מסר: "כפי שהתחייבנו, החלון בינואר מנוצל להתחזקות הקבוצה ולצד הסגל הקיים יצטרפו שחקנים נוספים. עד לפני 3 מחזורים הפועל כפ"ס מוקמה מתחת לקו האדום והיום אחרי רצף הניצחונות מדברים שם על פלייאוף עליון. אני בטוח שהקהל ימלא את היהלום בשבת לדחוף את השחקנים לנצח את סכנין במשחק הכל כך חשוב עבור המועדון".

 

 

יו"ר נתניה, דורון אוסידון, נועד עם גורמים בכירים בהפועל תל אביב. נקודת המחלוקת הייתה רצונו של אוסידון למכור את שוינפלד אבל להשאיל אותו מהאדומים עד לתום העונה, בעוד שבחודורוב מעוניינים בחלוץ באופן מיידי.

 

קבוצת אוהדים של מכבי נתניה בוחנת הגשת כתב תביעה על רשלנות מקצועית כנגד שלומי דורה. לטענת הקבוצה מאמן נתניה לשעבר אחראי לשורת מחדלים ארוכה שהובילו את המועדון לסיטואציה המקצועית הגרועה בתולדותיו ובנוסף פגעה בו קשה בצורה כלכלית. הכוונה בין השאר לכך שדורה היה האחראי לבחירת הזרים וכן להתנהלות הלא סמכותית של המאמן במהלך מחנה האימונים בקיץ. אם יוגש כתב תביעה כזה בדין אזרחי, הוא יהיה תקדימי וראשוני.

"שלומי דורה הוא האחראי הבלעדי לסיטואציה השלילית בה נמצאת נתניה", אמר אחד מראשי קבוצת האוהדים. "לא יתכן שהאיש הזה ימשיך לקבל כסף מנתניה גם אחרי שעזב והותיר פה תהום". דורה בתגובה: "אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק".

 

בתוך כך, נתניה נמצאת במו"מ מתקדם עם קשר-חלוץ הולנדי בשם ארסניו וולבורט מ-RKS  מהליגה ההולנדית השניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי