פטר בוס מעדיף בלם זר על החתמת קשר מחו"ל

שרי. בוס מכיר אותו מהולנד
שרי. בוס מכיר אותו מהולנד | צילום: Gettyimages

הקשר טיירון שרי על הכוונת, קרלוס גארסיה עשוי לעזוב עבור פיצוי בשווי 4 משכורות

(גודל טקסט)

פטר בוס והצוות המקצועי סיימו את בדיקת היכולת של המערך האחורי ובעיקר את משחק הבלמים, שהפכו את קו ההגנה לחדיר ולא מתואם שנפרץ בכל משחק מספר פעמים על ידי שחקני התקפה וקישור מהירים. לאחר המשחק נגד מכבי פ"ת הבטיח המאמן לבדוק את הנושא לעומק וכבר פנה למנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף בבקשה להביא בחלון ההעברות בלם נוסף, שחקן זר או שחקן יהודי איתו מתנהל מו"מ. בוס הבהיר כי הוא מעדיף בלם זר כהחתמה נוספת על פני קשר זר.

אם קרויף יוביל את מהלך החתמתם של שני שחקנים זרים, הנושא יבוא על חשבונו של הספרדי קרלוס גארסיה, שמשחקו האיטי אינו מלהיב את בוס. יצוין כי למרות שלגארסיה בן ה-31 חוזה לעונה הבאה, הוא מודע כבר מתחילת העונה לאפשרות שיקבל הודעת שחרור. 

 

 

למכבי תל אביב אפשרות לשלם לגארסיה, שנותר מחוץ לסגל מול ראשון לציון, פיצוי השווה לארבעה חודשי שכר תמורת עזיבתו. פטר בוס וג'ורדי קרויף יחליטו בקרוב מאוד אם להציע לאיתן טיבי המסיים בקיץ את חוזהו בקבוצה הסכם חדש לשנתיים, בעוד הבלם בודק הצעות מאירופה.

 

במכבי תל אביב מעוניינים בקשר ק.פ.ר, טיירון שרי ומקווים לנצל את הפער בין סגירת חלון ההעברות באירופה לבין סגירתו בארץ כדי להחתימו.

 

המאמן פטר בוס מכיר היטב את שרי בן ה-27, שכיכב בחרונינגן עד הקיץ ונמכר ב-3.25 מיליון יורו לקבוצה הלונדונית מהצ'מפיונשיפ. שרי כבש ארבעה שערים העונה אבל לאחרונה נדחק לספסל ומעוניין לעזוב. עוד לפני חרונינגן שיחק הקשר בדן האג ועלה על הרדאר של מכבי חיפה בתקופתו של אריק בנאדו. אבל המגעים לא הבשילו לכלל מימוש.

 

הצהובים חושקים בשרי, אבל הבעיה היא שהקשר מחזיק בהצעות מקבוצות אחרות וגם תג המחיר ההתחלתי שלו גבוה: שני מיליון יורו. במכבי מקווים ששרי לא יסגור עד תום מועד ההעברות באירופה (31 בינואר), ואז יהיו להם שלושה ימים לסגור עמו עד תום מועד ההעברות בארץ (3 בפברואר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי