כוננות בהפועל חיפה: "נצטרך לתת אקסטרה"

אלי כהן. מחפש נקודות חשובות
אלי כהן. מחפש נקודות חשובות | צילום: עדי אבישי

האדומים מתכוננים לרעננה במטרה לשוב לנצח. האורחת שואפת לעשות היסטוריה

(גודל טקסט)

משחק על שש נקודות, ואם שואלים את שחקני הפועל חיפה וצוות המועדון אפילו יותר. הקבוצה תארח (שבת, 17:30) את הפועל רעננה למשחק בו לשתי הקבוצות יש על מה לשחק. בקבוצה האדומה מהכרמל רוצים יותר מכל קצת אוויר לנשימה מעל הקו האדום, שבוע לפני הדרבי הגדול, שינעל את העונה הסדירה.

 

חיפה מגיעה למשחק אחרי הפסד 2:0 למכבי ת"א, אך משחק ממנו יצאו די מעודדים בקבוצה. בצד המקצועי, מי שיחזרו לרשותו של אלי כהן הם יוסי דורה וחנן ממן, שנעדרו מהמשחק האחרון בשל צהובים ויחזרו לסגל בשבת.

 

 

במועדון התבשרו כי אושרי רואש, קפטן הקבוצה, גמר את העונה כאשר בדיקת ה-MRI אימתה את החשש לקרע מלא ברצועות הקרסול. בחסרונו של רואש ופניירו (צהובים), מי שיקבל את חולצת ההרכב הוא אופק פישלר הצעיר.

 

גורם במועדון אמר על המשחק הקריטי: "כרגע אנחנו לא לחוצים שאנחנו מתחת לקו האדום, אך יותר מכל נצטרך לתת אקסטרה בכל משחק כי זו הישורת האחרונה, בעיקר הזרים שכרגע מאכזבים".

 


יצטרכו לתת אקסטרה. שחקני הפועל חיפה (ערן לוף)

 

הנהלת הקבוצה הוזילה את מחירי הכרטיסים ל-30 שקלים במטרה שיגיע קהל לתמוך במועדון במאבקים בתחתית

 

הרכב משוער: מריאן אנטלוביץ', לירן סרדל, טדאס קיאנסקס, אופק פישלר, חיים מגרלשווילי, יוסי דורה, דימטרי באגה, דור מלול, אלי אלבז, תומר סוויסה ושלומי ארבייטמן.

 

רעננה רוצה היסטוריה, קנגוואה ואמבולה תחת מעקב

בהפועל רעננה ינסו לעשות היסטוריה ולהבטיח לראשונה בהיסטוריה מקום בפלייאוף העליון. במועדון מאמינים כי נקודה אחת תספיק להם להשגת המטרה. במועדון גם בונים על פלייאוף עליון ככזה שיכניס כסף לאור אירוח קבוצות הצמרת בכדורגל הישראלי.

 

שני הזרים הזמבים, המגן השמאלי עמנואל אמבולה והחלוץ אוואנס קנגוואה ממשיכים להיות תחת מעקב של מכבי תל אביב, הפועל באר שבע, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. חוזהו של קנגוואה המסתיים בקיץ ימומש על פי האופציה שיש למועדון.

 


קנגוואה. מחוזר (אודי ציטיאט)

 

מהמשחק ייעדר החלוץ ברק בדש שלא התאושש מהפציעה. המאמן חיים סילבס תרגל מערך התקפי מהסיבה שהיריבה הפועל חיפה התקועה מתחת לקו האדום תשחק קדימה ולא תסתגר בהגנה. בארבעת משחקי החוץ האחרונים צברה הפועל רעננה רק נקודה אחת.

 

ההרכב המשוער: אריק ינקו, ליאור לוי, עידו לוי, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, יובל שבתאי, רנה מיחליץ', אלי בבייב, אוואנס קנגוואה, דיאן ראדוניץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי