מכבי פ"ת: "רואים שהמצב לא נוח לרן בן שמעון"

בן שמעון. מנסה לשדר עסקים כרגיל
בן שמעון. מנסה לשדר עסקים כרגיל | צילום: אסף קליגר

פריצה יסופסל מול בית"ר, טרם שולמו לשחקנים מעניקי הזכייה בגביע הטוטו

(גודל טקסט)

עם רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון ושבוע לא פשוט שעבר על הקבוצה, מכבי פ"ת תתארח מחר בטדי (19:45, ישיר בספורט1 וב-HD ספורט1) אצל בית"ר ירושלים כשכל תוצאה מלבד ניצחון צפויה לחרוץ את גורלה של מכבי פ"ת ולהותיר אותה עם מאבקי תחתית עד סיום העונה.

"זה שהסיכויים לא לטובתנו זה ידוע", אמרו בקבוצה, "מה שנשאר לנו זה לתת את הכל. אם ננצח, נוכל לשנות את העונה. אם נפסיד נסתבך עמוק בתחתית ויהיה פה שוב בלאגן".

שבוע לא פשוט עבר על הקבוצה בכלל ועל המאמן רן בן שמעון בפרט, כאשר כזכור, בתחילת השבוע, עלו שאלות סביב מעמדו והמשך דרכו במועדון. גורם במכבי פ"ת אישר שהמאמן יאמן את הקבוצה עד תום העונה: "זה ברור שלא נעים לרן עם ההתנהלות הזאת, אבל באימונים הוא מנסה לשדר עסקים כרגיל ולהראות שהכל בסדר".

בן שמעון. מנסה לשמור על אווירת עסקים כרגיל (עדי אבישי)

באסיפה שערך לקראת המשחק אמר בן שמעון לשחקניו: "בית"ר ירושלים קבוצה מצויינת שנמצאת בכושר טוב וצריך להיות מוכנים לזה. יש לנו פה צ'אנס אחרון להגיע לפלייאוף העליון ואנחנו באים לנצח". 

כמו בשבוע שעבר, גם השבוע המשיך המאמן לנסות ולשבור שגרה כאשר השבוע ערכו בקבוצה אימון טניס רגל וארוחת בוקר משותפת, בסיומה המנצחים הגישו את האוכל למפסידים.

ביום רביעי קיבלו השחקנים את משכורות חודש ינואר, אך המענקים על הזכייה בגביע הטוטו עדיין לא נכנסו לחשבון הבנק. "אולי מחכים לראות אם אנחנו נהיה בפלייאוף העליון או לא כדי להחליט אם נקבל אותם", אמרו שחקנים בהומור.

בפן המקצועי, עידן שמש ועומר דנינו חזרו להתאמן רק ביום חמישי, אך צפויים להיות בסגל ושמש אף עשוי לפתוח בהרכב. בן שמעון מתכנן שלושה שינויים בהרכב כאשר חגי גולדנברג יפתח בעמדת המגן השמאלי במקומו של דודי טויטו, רועי גורדנה יחליף את דור חוגי ומוחמד כליבאת ישחק במקומו של ראדה פריצה.

פריצה. יאבד את מקומו בהרכב (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: צחי גיגי, דור אלו, קסאביא תומא, אליסון דוס סנטוס, עודד גביש, חגי גולדנברג, איטור מונרוי, גידי קאניוק, רועי גורדנה, ג'ו מונונגה, מוחמד כליבאת (עידן שמש).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי