"זהבי שלח הודעות ושאל אם אני רוצה לחזור"

מדוניאנין. היו דברים לא מקצועיים בקדנציה הקודמת
מדוניאנין. היו דברים לא מקצועיים בקדנציה הקודמת | צילום: דני מרון

מדוניאנין חשף כי התייעץ עם הקפטן לפני שחתם במכבי ת"א. סה יפתח בשבת

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תנסה שבוע שני ברציפות להלחיץ את הפועל באר שבע ולצמק לפחות זמנית את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד, כשתתארח בבלומפילד מול בני יהודה (19:15, ישיר בספורט1 וב-HD).

 

המשחק האחרון של הצהובים נגד הפועל חיפה בבלומפילד (1:2), בו התקשתה הקבוצה של בוס עד שנכנסו החלוצים סה ובן חיים, הוביל לכך שההולנדי צפוי לשנות את המערך, כך שתתאפשר הופעת בכורה לחלוץ הפורטוגלי ב-11 שמרשים מאוד באימונים וההתלהבות ממנו גדולה.

 

 

הערב תערוך הקבוצה את האימון המסכם ובו צפוי בוס להמשיך לתרגל מערך של ארבעה שחקני התקפה, שיכלול ככל הנראה את דור מיכה, טל בן חיים, ערן זהבי ואורלנדו סה.

 

סה. מרשים באימונים ויזכה לבכורה בהרכב (מני בן ארי)

 

מערך כזה יאלץ את בוס להוציא מההרכב הראשון את נוסא איגיבור ממנו הוא מחזיק כעוגן בקישור הקדמי, כאשר ערן זהבי יוסט לעמדת הקשר מאחורי החלוץ וינוע בין שני שחקני האגף. במקרה שבוס יחליט להישאר במערך הרגיל, נראה כי דור מיכה יסופסל ובמקרה שכזה הקשר הניגרי יפתח.

 

הבלם טל בן חיים שלא שיחק מאז שמינית גמר הגביע נגד ראשל"צ אז נפצע, צפוי לשבת על הספסל. עומרי בן הרוש הפצוע לא ישחק ואבי ריקן אמור לשחק באגף שמאל. גם ברק יצחקי לא התאושש מפציעה ונותר מחוץ לסגל.

 

יצחקי. עדיין לא כשיר ויצפה מהיציע (עדי אבישי)

 

גורם המקורב למועדון התייחס לביקורות האחרונות על המאמן ההולנדי: "בוס צריך להפנים כי לא בכול משחק יהיה לו את ערן זהבי. בחמשת המשחקים האחרונים שיחקנו נגד קבוצות חלשות ולחוצות והיה קושי וסבל לאוהדים לראות ניצחונות דחוקים ולא מרשימים.

 

"בני יהודה לא בעטה השבוע אפילו פעם אחת לשער של הפועל ב"ש והם התחבקו כשעברו את קו האמצע. לא סתם הודה צרויה שהם כתשו אותם", הוסיף.

 

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, קרלוס גרסיה, אבי ריקן, גל אלברמן, האריס מדוניאנין, דור מיכה (נוסא איגיבור), ערן זהבי, אורלנדו סה, טל בן חיים.

 

מדוניאנין: "היו בעבר דברים לא מקצועיים במכבי ת"א"

 

הקשר הבוסני האריס מדוניאנין, ששב לקדנציה שנייה במכבי ת"א בחודש שעבר, התראין לאתר הרשמי של המועדון וסיפר על השבועות הראשונים שלו מאז שב לישראל.

 

"שמחתי כשהאוהדים שרו לי במשחק הראשון ולא שכחו אותי. כיף לחזור לבלומפילד לקבלת פנים כזאת. מיד כשהגעתי ראיתי שהכל השתנה במכבי ת"א ואני שמח על ההחלטה של ג'ורדי קרויף להחזיר אותי".

 

מדוניאנין. לא שכחו אותו בשנים בהן לא שיחק בארץ (עדי אבישי)

 

כמובן שהבוסני נשאל על השנים הראשונות שלו במועדון, אז הסתכסך עם האוהדים והצוות המקצועי, וענה מה היה עושה אחרת: "צריך להיות שקט יותר ולחשוב לפני שמדברים. רציתי לנצח וזה הרג אותי כי היינו קבוצה טובה וזרקנו את זה בקלות. אני יודע שהייתי 'כוכב' והאשימו אותי כשלא הלך. היו דברים לא מקצועיים במועדון וכל אחד עשה מה שהוא רצה, לי היה קשה עם זה", המשיך הבוסני לדבר על העבר, "אבל כשאתה צעיר אתה לא חושב ורוצה להיות אמיתי. לפעמים עדיף לא לדבר".

 

על הקשר שלו עם ערן זהבי סיפר: "שיחקנו אחד נגד השני כשהוא היה בהפועל ת"א ואחר כך במשחקים בין ישראל לבוסניה. הוא שאל אותי מה דעתי על לחזור ועניתי שאי אפשר לדעת – ואז זה קרה. הוא שלח לי הודעות לפני כן ואמר שהכל השתנה ושאני יאהב את זה".

מדוניאנין וזהבי חוגגים עם ריקן. שמרו על קשר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי