מתקרבים לשיא בליגת העל וגם חגיגה אנגלית וגרמנית

רוקאביצה
רוקאביצה | צילום: Gettyimages

שבת עמוסת כדורגל מרחבי אירופה, הפאוליסטה והסרייה א' גם בפנים

(גודל טקסט)

שלושה משחקים מליגת העל, חגיגה אנגלית וכדורגל מגרמניה, איטליה וברזיל בנוסף לקרב איגרוף ענק מצפה לכם בחבילת הערוצים של ספורט1 בשבת עמוסת ספורט.

אנחנו מתחילים ב-14:35 בספורט1 וגם ב-HD עם המשחק בין ווסטהאם לסנדרלנד במסגרת המחזור ה-27 בפרמיירליג. הפטישים יגיעו למשחק אחרי הניצחון הקליל 1:5 מול בלקבורן בגביע וינסו להמשיך את המומנטום החיובי גם בליגה. 

ב-17:10 נהיה בנתניה ועביר בשידור ישיר את המשחק בין מכבי נתניה למכבי חיפה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל. החיפאים יגיעו למשחק אחרי 0:0 משמים מול הפועל תל אביב במחזור האחרון וינסו לחזור למסלול הניצחונות, אחרי שגם מחזור אחד קודם לכן הם הושפלו מול בית"ר ירושלים. הנתנייתים, שככל הנראה כבר מתחילים את ההכנות לעונה הבאה בליגה הלאומית ינסו להעמיק את השבר הירוק.

ב-19:45 תארח בית"ר ירושלים את מכבי פתח תקווה באצטדיון טדי. הקבוצה של בן שמעון עצרה רצף של שישה הפסדים עם תיקו במחזור האחרון, אבל האם הם מסוגלים לחזור למסלול הניצחונות דווקא מול הקבוצה הלוהטת של דראפיץ'? 

ב-24:25 נהיה בדרום אמריקה במשחק שבין פונטה פרטה לסאו פאולו ואת הלילה נסגור עם קרב האיגרוף שבין טרנס קרופורד להאנק לאנדי.

ורדי והחבורה של לסטר חוגגים. בדרך לאליפות היסטורית? (GettyImages)

בספורט2HD אנחנו מתחילים ב-14:25 במשחק מהמחזור ה-34 בצ'מפיונשיפ כשוולבס תארח את דרבי. המארחת עם שלושה הפסדים רצופים (ושישה משחקים ללא ניצחון) תנסה לעצוף את הסחף, מה שעשתה דרבי במחזור הקודם עם ניצחון 1:3 מול ברנטפורד.

ב-16:50 תארח מוליכת הפרמיירליג, לסטר, את נוריץ' בשידור משולב שנעביר יחד עם המשחק בין סאות'המפטון לצ'לסי.

ב-19:15 נהיה בבלומפילד בדרבי התל אביבי הקטן שבין בני יהודה למכבי תל אביב. לשתי הקבוצות יש מטרות ברורות מחזור אחד לפני סיום הליגה הסדירה, הזהובים חולמים פלייאוף עליון, הצהובים רוצים להלחיץ קצת את באר שבע בצמרת.

ב-21:40 ננחת בסן סירו למשחק שבין מילאן לטורינו מהסרייה א' ועוד נזכיר שיש לנו משחק אחד בשידור ישיר מהבונדסליגה בין וולפסבורג לבאיירן מינכן (16:25) שישודר כאן באתר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי