הפועל ת"א בצרות אחרי 2:0 ביתי מול הפועל עכו

שחקני הפועל תל אביב יורדים מכר הדשא. סיוט באדום
שחקני הפועל תל אביב יורדים מכר הדשא. סיוט באדום | צילום: עדי אבישי

קהינדה כבש צמד בבלומפילד והבהיר לאדומים שרק השם לא יספיק כדי להישאר בליגה

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב החתימו את אלי גוטמן כמנג'ר, אחר כך פיטרו את גיא לוי והורידו אותו לדשא וחשבו שזהו. הכל בסדר. והנה הערב הגיעה הפועל עכו וניצחה 0:2 בבלומפילד את האדומים והכניסה את המועדון המפואר הזה לחרדות. מחזור לפני סיום העונה הסדירה ירדה הפועל תל אביב למקום ה-12, בעוד האורחת קפצה מעליה וברחה מהאדומים בשתי נקודות. לניצחון הזה מבחינת עכו אחראיים שניים. משחק קבוצתי הירואי בהשראת המאמן ירון הוכנבוים ויכולת אישית אדירה של לנרי קהינדה.

 

החלוץ הצעיר, המושאל ממכבי תל אביב, כבש שני שערים אדירים בשתי ההתקפות הכמעט יחידות של קבוצתו במשחק. בכפר סבא לא הלך לקהינדה, אבל אם  ימשיך את התקופה שלו עם ירון הוכנבוים מהעונה שעברה בהפועל עפולה (20 שערים) עכו תוכל להישאר בזכותו.

 

 

מה עוד נגיד על הפועל תל אביב. אין ספור החמצות, חוסר ריכוז וטעויות שלא מתאימות לצמד בלמים כמו לוקאס וינטרה ואדי גוטליב. גוטמן זרק למערכה את גיא אסולין, שגיב יחזקאל וובן רייכרט אבל כל מי שלבש את החולצה האדומה פשוט נתן יום חלש. או עצבני. או שניהם.

 

משה מישאלוף סיפק סיפור דרמטי מצדו. הוא נפגע בראשו בתיקול עם ארון שוינפלד, ושיחק משחק שלם עם חשש מזעזוע מוח. הבלם הוותיק סירב להתחלף, גם אחרי שהשופט (חלש) לירן ליאני ניסה לשכנע אותו. במחצית הצליח לשכנע את הוכנבוים לתת לו לשחק והשלים משחק מלא. רק שהבדיקות שיעבור מישאלוף אחרי המשחק לא יגרמו למישהו להצטער על כך.

 

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אריאל הרוש, עופר ורטה, לוקאס וינטרה, אדי גוטליב, שמואל שיימן; אביחי ידין, נמניה ניקוליץ', חמזה בארי (בן רייכרט 68); עמרי אלטמן (גיא אסולין 55), ארון שוינפלד, אלון תורג'מן (שגיב יחזקאל 55).

 

הפועל עכו:  דני עמוס, אחמד קאסום, משה מישאלוף, בוריס קופיטוביץ', שמוליק מלול; ברניסלב יובאנוביץ', עוביידה חטאב, סמואל גילמור (עוז פרץ 51), גיא דיין (אליאור סיידר 59); דילן סייס, לנרי קהינדה.

 

מהלך המשחק

 

דקה 3

קהינדה מצא עצמו חופשי מול הרוש אבל בעט לקורה.


 קהינדה מחמיץ. אחר כך כיפר (עדי אבישי)

דקה 13

מישאלוף נפגע בהתרוממות מול שוינפלד ויצא.  למרות שנראה היה שהבלם סובל מזעזוע מוח התעקש מישאלוף לשחק.


כך הכל החל (עדי אבישי)

דקה 22

ורטה פרץ מימין והגביה, בארי הגיע לכדור אבל משבעה מטרים הצליח איכשהוא להטיס אותו מעל השער.

דקה 23

0:1 לעכו – קהינדה קיבל כדור ברחבה, הסתובב על המקום וירה כדור אדיר לרשת.


קהינדה הביא המון שמחה לקווים (עדי אבישי)

דקה 31

במשך כמעט עשרים דקות מסתובב מישאלוף על המגרש, בקושי מתהלך אבל מתעקש שלא להתחלף, למרות שגם השופט ליאני לוחץ עליו לצאת. ג'אפר מתחמם אבל מתי ייצא הבלם?


מישאלוף. אולי הוא חושב שהוא משחק בדרבי? (עדי אבישי)

דקה 41

האדומים בבליץ על שער עכו ותורג'מן הפך למחמיץ התורני בבעיטה לגופו של קאסום ומשם לקרן.

דקה 46

דרמה גם במחצית: מנכ"ל עכו דיווח שמישאלוף יובהל לבית חולים וכי שאל את חבריוף 'איפה אני', 'איך קוראים לי' ו'האם אשתי כאן'. מאוחר יותר עלה לשידור מאמן עכו הוכנבוים ואמר: "מישאלוף ממשיך. יחסית לאדם מבולבל, הוא נראה לי מצוין. הוא רק קצת חלש".


הוכנבוים. לקח אחריות כבדה (עדי אבישי)

דקה 57

ניקוליץ' בעט מ-16 מ' היישר לידיו של עמוס.

דקה 68

0:2 – התקפה בודדת של עכו בכל המחצית השנייה עד כה: סיידר המחליף נגח לאחור וקהינדה פרץ בכוח רב בין וינטרה לגוטליב, הותיר את שניהם הרחק מאחור ומול הרוש בעט לרשת.


וכך הגיב גוטמן לטעות של וינטרה (עדי אבישי)

דקה 79

המשחק ממשיך להתנהל בכיוון אחד. אסולין מכניס לורטה, אבל המגן לא מסר מדויק לתיבת החמש והורחק. וכך נראו רוב ההתקפה של האדמים במחצית השנייה.

דקה 92

שוינפלד פרץ משמאל, חתך למרכז והעביר רוחב אבל איש לא היה שם כדי לדחוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי