זוארץ: בן שמעון יכול להוציא את העגלה מהבוץ, והוא יוציא אותה

בן שמעון. אם היה מרגיש שהוא לא יכול לעבוד היה אומר לי
בן שמעון. אם היה מרגיש שהוא לא יכול לעבוד היה אומר לי | צילום: אודי ציטיאט

הבעלים של מכבי פ"ת ל-103FM: "לא נכון לדבר עם מאמן לפני שאתה מסיים עם מאמן אחר. בן שמעון היה טוב בתחילת העונה וגם עכשיו"

(גודל טקסט)

"לא פנינו לאלישע לוי ואני לא מכין שום אלטרנטיבה כרגע. יש מאמן וקוראים לו בן שמעון ועושים הכל כדי שהוא ימשיך לאמן במכבי פתח תקווה", כך אמר שינו זוארץ, הבעלים של הקבוצה ממלאבס לתכנית הספורט ב-FM103.

 

זוארץ המשיך ואמר: "התוצאות לאחרונה רעות מאוד (תיקו ושבעה הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים) אבל אנחנו אופטימיים ומאמינים ברן. בן שמעון היה מאמן טוב בתחילת העונה והוא טוב גם עכשיו. צריכים לתת לו לעבוד ולא ליצור מחול שדים סביב הקבוצה. עמוס לוזון התבטא נגד רן? מותר לו להגיד את דעתו.

 

הבעלים התייחס ליחסיו עם המאמן. "אם בן שמעון היה מרגיש שהוא לא יכול לעבוד, הוא היה בא ואומר לי", הטעים זוארץ, "אם הייתי חושב שהוא לא יכול להוציא את הקבוצה מהבוץ, הייתי אומר לו את זה בצורה מאוד ברורה. קצב צבירת הנקודות קטסטרופלית, ועדיין, המאמן הזה ראוי והוא נכון והוא יכול להוציא את העגלה מהבוץ. והוא גם יעשה את זה. יש לנו סבלנות וככה צריך להיות, ככה צריך להתנהל.

 

זוארץ דיבר גם על הדיבורים סביב מעמדו של המאמן. "אני לא חושב שזה נכון לדבר עם מאמן לפני שאתה מסיים עם מאמן אחר", אמר הבעלים, "לעולם לא נאמר שבן שמעון יסיים את תפקידו אם לא ינצח את הפועל תל אביב בשבת. לעולם לא ייאמר דבר כזה. מה, אנחנו עובדים עם סטופר? אם חלילה לא ננצח, ניתן את הדעת על זה. אני מאמין גדול גם במאמן וגם בקבוצה הזאת. אני חושב שלתת דד-ליין זה לא נכון. אתן את כל העזרה ורוח גבית כדי שיעשה את התוצאה הכי טובה מול הפועל ת"א.

 

התעוררנו מזמן. אנחנו עם רגליים על הקרקע. אנחנו לא בפלנטה אחרת. יש לי גמר גביע העולם בשבת. חייבים לנצח ולא משנה איך – בכוח, במוח. שאפנו לפלייאוף העליון באופן חד משמעי. זה כישלון חד משמעי שאנחנו בפלייאוף התחתון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי