פלט: מכבי חיפה צריכה לשחק באירופה

גליינור פלט
גליינור פלט | צילום: ערן לוף

החלוץ: "התחלתי עם טעויות שטותיות כי ניסיתי לתת הכל. בניון חשוב לנו"

(גודל טקסט)

"תמיד נחמד לשחק בדרבי, ניצחנו את המשחקים שהיו ואני מקווה שננצח שוב", אמר חלוץ מכבי חיפה גליינור פלט באימון פתוח לתקשורת. "זאת לא תחרות קלה, המשחקים קשים. אני שמח שאנחנו מנצחים ועושים עבודה טובה". 

"אני לא יכול לעשות את זה בלי הקבוצה, אנחנו עושים מנצחים ביחד ומפסידים ביחד", אמר פלט כשנשאל על יכולתו. "כדי לקבל דברים בחזרה אתה חייב לעבוד. אני מנסה לסחוף אנשים אחריי ואני עושה את המקסימום בשביל הקבוצה".

"תמיד קשה כשאתה מגיע לליגה אחרת", סיפר החלוץ על קשי ההתאקלמות. "התחלתי את העונה עם טעויות שטותיות, קיבלתי כרטיסים אדומים כי ניסיתי לתת הכל בשביל הקבוצה ולהתאמץ בשבילה. שיחקתי בהמון משחקים באירופה ובליגה האירופית וכבשתי, אבל אתה צריך להגיע למצב הנכון כדי לעשות את זה. אני יודע לשחק גם כשהפנים שלי לשער ולא רק עם הגב לשער". 


יוסי בניון, בסגל תומכים בו (ערן לוף)

כשנשאל על מערכת היחסים הסבוכה בין יוסי בניון לחלק מאוהדים, השיב פלט בצורה ממלכתית: "יוסי נותן הרבה לקבוצה, הוא משחק מצוין, כובש ומבשל. הוא שחקן חשוב מאוד, כולם שמחים שיוסי איתנו". 

"עשינו פתיחת עונה גרועה ועכשיו אנחנו בשלב גבוה בגביע ובפלייאוף העליון. במועדון כמו מכבי חיפה צריך להגיע לאירופה וזאת המטרה שלנו", הדגיש החלוץ. "מכבי חיפה קבוצה גדולה, אני יודע שמלא זמן המועדון לא זכה בכלום ואני רוצה לשנות דברים כדי לעשות עונה טובה. פה בישראל הבלמים נלחמים איתי וצריך להילחם איתי אם רוצים לעצור איתי".

אוראל דגני ערך אימון בנפרד ומתאושש מהפציעה, זאת בזמן שחלק מהקבוצה ערכה משחקון נגד מחלקת הנוער. קובי מויאל ואופיר קריאף קיבלו דקות בניסיון להסיר חלודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי