גורמים בהפועל ת"א: המשכורות ישולמו

כבירי. רק הכפיל את השקעתו במועדון
כבירי. רק הכפיל את השקעתו במועדון | צילום: עדי אבישי

בחודורוב טוענים כי בירוקרטיה מנעה את העברת הכספים. אכזבה מבומבה

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב לא מתרגשים מהפרסומים בנוגע למצבה הכלכלי של הקבוצה וטוענים כי "מדובר בעניין טכני בלבד. כל מי שמנסה לצייר מצב אחר בסופו של דבר ימצא את עצמו מובך", אמרו במועדון.

בהפועל ת"א מודים שבימים האחרונים אמנם לא הגיעו הכספים ולא שולמו משכורות למספר גורמים ושחקנים במועדון, אך דאגו להבהיר כי מדובר כאמור בעניין טכני ממנו סבלה הקבוצה בעבר.

גורמים המקורבים להנהלה מספרים כי הבעלים אמיר כבירי מייבא את השקעתו מחשבונות בנק מחו"ל לכאורה ומנגנון המרת הכספים אינו פשוט. רק לפני מספר שבועות הבהירו גורמים בכירים בבקרת התקציבים כי כבירי מתנהל באיתנות פיננסית ואין לו כל בעיה כלכלית – אלא ההיפך הגמור. כפי שפרסמנו כאן באתר ספורט1, בבקרה ציינו כי כבירי הכפיל את השקעתו הפרטית העונה בשל הסיבוכים המקצועיים הגדולים ששררו בהפועל תל אביב.

כבירי. מנגנון המרת הכספים אינו פשוט (אריאל בשור)

במקביל, בהפועל ת"א מאוד לא אוהבים את התנהגותו של הקשר קלאודיו בומבה, הרומני שנרכש בתחילת העונה במיליוני שקלים, אולם מאכזב מאוד את הצוות המקצועי ולאורך העונה התקשה להשתלב מקצועית. בנוסף מספרים במועדון כי גם התנהגותו בתקופה האחרונה אינה עולה בקנה אחד עם תקנון המשמעת של הקבוצה.

בשבת תתארח הפועל תל אביב אצל מכבי פ"ת (16:45, ישיר בספורטHD2) ובמתחם חודורוב יודעים כי עבורם זהו משחק קריטי במיוחד, כאשר כל תוצאה מלבד ניצחון עשויה להוביל לכך שהאדומים יסיימו את העונה הסדירה מתחת לקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי