סה יפתח בשבת, דאגה מהכושר של אלברמן

צפוי לפתוח ב-11. סה
צפוי לפתוח ב-11. סה | צילום: עדי אבישי

בוס חושב התקפה לפני בני יהודה. וגם: התלות של מכבי ת"א בקשר האחורי

(גודל טקסט)

למכבי תל אביב מצפה שבוע חשוב מאוד החל משבת הקרובה, כזה שאף עשוי לחרוץ את גורל העונה. האלופה תתארח בשבת אצל בני יהודה במסגרת הליגה, תארח ארבעה ימים מאוחר יותר את הפועל כפר סבא למשחק הגומלין ברבע גמר הגביע, ותארח את אותה כפ"ס מספר ימים אחר כך במה שיהיה המשחק האחרון לפני הפלייאוף.

למרות שניצחה בשבועות האחרונים את מכבי נתניה והפועל חיפה, שתי הקבוצות שמתחת לקו האדום, מכבי ת"א הייתה רחוקה מלהרשים. בעקבות כך, פטר בוס מתכנן לעבור למערך התקפי יותר נגד בני יהודה, בו יוצב אורלנדו סה כחלוץ לצידו של ערן זהבי, כששני שחקני האגף יהיו דור מיכה וטל בן חיים. נוסא איגייבור הוא זה שעשוי לאבד את מקומו בהרכב.


מתכנן שינוי במערך. בוס (עדי אבישי)

דבר אחר שמעורר דאגה אצל הצהובים, מלבד היכולת הכללית של הקבוצה, זהו הכושר הפחות טוב שבו נמצא לאחרונה גל אלברמן. שחקנים במכבי טוענים כי האלופה תלויה ביכולת של הקשר לא פחות מאשר ביכולת של זהבי ובן חיים. 

"במשחקים האחרונים מורגשת ירידה מסוימת ביכולת של אלברמן וזה בולט ומקרין על משחק ההגנה", אמר מקורב למועדון. "כשאלברמן המשחק של הבלמים יציב ועם המון בטחון. כשהוא פחות טוב אז קיימת בעיה במרכז ההגנה". 

בעקבות העומס הרב עליו נשקלת האפשרות להעניק מנוחה לאלברמן במשחק הגביע מול כפר סבא, שכן מכבי ת"א מחזיקה ביתרון 0:3 מהמשחק הראשון. פטר בוס ניסה לפני כחודש להציב את המגן אלי דסה כקשר אחורי, מהלך שנשקל שוב בתקופה האחרונה.

אלברמן (במרכז), יזכה למנוחה בקרוב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי