אליניב ברדה נחבל בידו וגובס, אך התאמן כרגיל

ברדה. לא לוקחים סיכונים
ברדה. לא לוקחים סיכונים | צילום: דני מרון

החלוץ נפצע מול בני יהודה ובב"ש לא רצו להסתכן. שכרו של חובאן ישודרג

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נמצאת בעיצומו של מאבק על הדאבל – אליפות וגביע המדינה – אבל מתברר כי זה לא הדבר היחידי שמעסיק בימים אלה את שחקניה. 

בימים האחרונים החלו שיחות פנימיות בין שחקני באר שבע בנושא מענקי האליפות. אחד מהם סיפר כי הנושא מעסיק מאוד את השחקנים בחדר ההלבשה ומחוצה לו. במועדון בטוחים כי במידה שהתואר אכן יגיע לבירת הנגב, הבעלים אלונה ברקת לא תשאיר אף שחקן מקופח, גם לא כאלה שלא מחזיקים בסעיף של מענק בחוזה.

במהלך המשחק מול בני יהודה נחבל אליניב ברדה בכף יד ימין. לאחר המשחק הוחלט לבצע צילום רנטגן, בצילום לא התגלתה עדות לשבר, אך הוחלט לגבס את כף היד כדי למנוע החמרה בפציעה. השחקן יכול להתאמן כרגיל למרות הגבס.

 

למרות ההצהרות מצד סוכנו של ג'ון אוגו לפיהם הקשר מעוניין להמשיך בבאר שבע במידה שזו תהיה במוקדמות ליגת האלופות, לספורט1 נודע כי במקביל נבדקות מספר הצעות עבור השחקן בליגה האנגלית. עתידו של אוגו ייקבע רק בהמשך העונה.

 

יישאר אדום? אוגו (דני מרון)

שחקן אחר אותו באר שבע מקווה להשאיר הוא אובידיו חובאן. במועדון ינסו לסכם בקרוב על חוזה חדש עם הקשר הרומני, שצפוי לזכות לשדרוג בשכר ולהרוויח 300 אלף יורו לעונה. "חובאן ישחק ביורו הקרוב והרבה קבוצות ירצו אותו. צריך לסיים את הסאגה הזאת עכשיו", אמר גורם במועדון.

אחרי שהשיגה ניצחון ליגה שביעי ברציפות עם 0:2 על בני יהודה, מוליכת ליגת העל תנסה לשמור על המומנטום גם ביום ראשון, אז היא תתארח אצל הפועל כפר סבא ואקס עוזר המאמן שרון מימר. בב"ש לא מקלים ראש במשחק, בעיקר לאור העובדה שמימר מכיר היטב את היתרונות והחסרונות של הסגל. מאור מליקסון צפוי להיות כשיר, אבל לפתוח פעם נוספת על הספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי