מישאלוף: עמוס סיפר לי שלא ידעתי שאנחנו מובילים 0:1

סיפרו לו שעמוס ביקש להחליף אותו במחצית. מישאלוף
סיפרו לו שעמוס ביקש להחליף אותו במחצית. מישאלוף | צילום: עדי אבישי

בלם עכו ל-103FM: "קהינדה הפך את הניצחון לקליל. נאגור עוד נקודות"

(גודל טקסט)

הפועל עכו הדהימה רבים כשניצחה 0:2 אצל הפועל תל אביב בבלומפילד וסיבכה משמעותית את הקבוצה של אלי גוטמן. אחד האירועים הזכורים במשחק הוא הזעזוע מוח אותו חטף בלם הקבוצה, מושיקו מישאלוף, שהסתובב במהלך המחצית הראשונה סהרורי לאחר המכה שחטף. בראיון ל-103FM, התייחס מישאלוף לאירוע.

 

"אני זוכר את סוף המשחק", סיפר בהתלוצצות. "אחרי המחצית התעשתי. דני עמוס סיפר לי אחר כך שאפילו לא ידעתי שאנחנו מוביל 0:1. אני לא זוכר מה היה, אבל אני יודע שדני ביקש להחליף אותי ואחר כך אמרתי שאני לא רוצה להתחלף. לא בדקו אותי כי המשחק המשיך כשאתה בתוך המשחק אתה לא שם לב. הצלחנו למשוך עד המחצית ועד התחלתי לחזור לעצמי. זה קורה לפעמים".

 

 

"לא הופתעתי מהניצחון כי התכוננו לבוא כדי לשחק ולנצח", התייחס הבלם לניצחון היוקרתי. "גם אם היה נגמר בתיקו לא היינו בוכים. אני לא חושב שזה היה קליל, קהינדה עשה את זה ממש יפה והפך את זה לקליל. האמת שגם אותנו הוא מפרק באימונים, הוא חיה. אני לא מאמין שגוטמן ניסה להעליב, הוא רק ניסה להגיד ששחקן אחד פירק אותו".

 

גוטמן לא ניסה להעליב. קהינדה (עדי אבישי)

 

"אנחנו קבוצה טובה ונאגור עוד נקודות", דיבר על המשך הדרך. "צריכים לעבוד קשה ולהמשיך בדרך שלנו כי אנחנו יודעים לאן אנחנו נכנסים. ירון הוכנבוים מכין אותנו טוב למשחקים האלה. אני לא יכול לספר את הסודות מחדר ההלבשה, אבל אני כן יכול להגיד שהוא עובר איתנו על הוידאו והוא גם לוקח את השחקנים באופן אישי".

 

מישאלוף התייחס גם לביקורת שהושמעה לאחרונה בעילום שם מתוך חדר ההלבשה: "לא יודע אם יש שחקן או שניים שלפעמים לא משחקים או מעבירים ביקורת, אבל רוב הקבוצה מאוחדת ומלוכדת ואף פעם לא שמעתי משהו רע מתוך חדר ההלבשה".

 

"מי תרד ליגה? חוץ מנתניה יש 5-6 קבוצות שמתמודדות, כשזה כל כך צפוף וצמוד אי אפשר להמר", אמר לסיום, אך הוסיף: "אני מאמין שנישאר בליגה. עכו זה מקום טוב, נחמד, אנשים חמים וכיף לי. מעריכים אותי פה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי