מאמץ להכשיר את נוסא איגייבור למפגש מול ב"ש

יצליח להתאושש בזמן למשחק העונה?
יצליח להתאושש בזמן למשחק העונה? | צילום: דני מרון

הניגרי של מכבי ת"א טרם חזר לאימונים ונמצא בספק. עדן בן בסט עשוי לפתוח

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מעבירה הילוך לקראת משחקה ביום ראשון באצטדיון " טוטו טרנר " נגד הפועל באר שבע. ההכנות המקצועיות יהיו ללא החלוץ טל בן חיים המוצהב שיחייב  את המאמן פיטר בוס להחליט אם להמשיך במערך ההתקפי של ארבעה שחקני קו קדמי ושני שחקני מרכז שדא. או לשנות לפחות בתחילת המשחק את המערך בשל חסרונו של בן חיים באגף שמאל.

 

שישה ימים למשחק העונה בליגת העל, במכבי תל אביב מתחילים להרגיש את הלחץ לאור האפשרות שיעקפו את המוליכה ולראשונה מאז דצמבר יסיימו מחזור במקום הראשון.

 

 

הצוות המקצועי בראשות המאמן פטר בוס, בוחן שתי אפשרויות לאור היעדרותו של החלוץ טל בן חיים שירצה עונש על 9 כרטיסים צהובים – הראשונה תהיה הצבתו של עדן בן בסט באגף שמאל כדי לסייע לאבי ריקן בשמירה על אחד מבין גאדיר או שהר, שצפויים להחליף את טוני ווקאמה הפצוע, ואילו האפשרות השנייה תלויה בהחלמתו של הניגרי נוסא איגיבור.

 

בן בסט. יעזור לריקן באגף שמאל? (עדי אבישי)

 

הקשר לא שיחק בשבועות האחרונים ועדיין לא שב לאימונים מלאים, אך אם איגיבור יצליח עד סוף השבוע להתאמן ולהראות כי הוא בכושר משחק, הוא צפוי לשוב למרכז המגרש מול השלישייה החזקה ראדי, אוגו והובאן.

 

במהלך היממה הקרובה יתפרסמו תוצאות ההגרלה שנערכה בקרב מנויי הקבוצה, כ-6,000 אוהדים נרשמו, וב"טרנר" ביום ראשון הבא יהיו 1,650 אוהדים צהובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי