"מוגזם להגיד שיש עלינו קללה, זה בחוסר מזל"

דוס סנטוס. חוסר מזל
דוס סנטוס. חוסר מזל | צילום: עדי אבישי

במכבי פ"ת נרגעו לאחר שנשלל שבר ברגלו של דוס סנטוס. בן שמעון דרש חיזוק

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה יצאו ברגשות מעורבים ממשחק ההפסד הביתי 0:1 להפועל באר שבע, מובילת הטבלה. מצד אחד, היה זה הפסד שני רצוף שקירב את הקבוצה לבטן הצפופה של מרכז הטבלה, אך מצד שני בקבוצה היו שבעי רצון מהמשחק שהציגו ומכך שלאורך חלקים רבים במשחק לא נפלו מיריבתם.

 

"אם מהדקה ה-80 הפועל ב"ש הולכים לקרן לבזבז זמן נגדנו, זה אומר הכל. הראנו שוב ולא בפעם הראשונה, שמכבי פ"ת לא נופלת מהיריבות שלה, רק חבל ששוב אנחנו יוצאים עם פספוס" אמרו במועדון. גם רן בן שמעון הרגיש מרוצה ובסיום המשחק ירד לחדר ההלבשה ולחץ את ידו לשחקניו.

 

 

דבר נוסף שמטריד את המועדון הוא מכת הפציעות. עידן שמש מתקשה להחלים והשבוע הצטרפו אליו גיא מלמד שנפצע לחודש וחצי. אתמול (שבת) הצטרף הבלם אליסון דוס-סנטוס, שרק חזר השבוע מפציעה ואמש נראה ממרר בבכי. רק לאחר צילום מאוחר שעבר, ולאחר דקות ארוכות של דאגה בקבוצה נשלל שבר ברגלו והוא סובל מחבלה שתשבית אותו ככל הנראה מהמפגש מול מכבי תל אביב.

 

דוס סנטוס. "זה משהו לא רגיל" (תומר חבז)

 

"זה קצת מוגזם להגיד שיש עלינו קללה, אבל אין ספק שזה משהו לא רגיל ויש לנו חוסר מזל עם הפציעות" אמרו שחקנים בקבוצה. אולי כחלק מהניסיון לקבל קצת תמיכה מלמעלה, ייסעו היום חלק משחקני הקבוצה ביוזמתו של מאמן הכושר אהוד בן-שושן לצפון, לביקור במקווה האר"י. מחר תצא הקבוצה ליום גיבוש בחמת גדר ובכלל, במועדון מאמינים שכמו בסיבוב הקודם, גם הפעם עבודה על הצד המנטלי והחברתי תוציא אותם לדרך חדשה.

 

למרות החיזוק בדמותו של ראדה פריצה, ראו אתמול בקבוצה כמה חסר קשר התקפי ברמה גבוהה ולא מן הנמנע שבן שמעון, שכבר הבהיר את רצונו להתחזק בשחקן נוסף בחלק ההתקפי, יילחץ על ההנהלה להביא שחקן בכיר נוסף.

 

גידי קאניוק, מהבולטים בקבוצה אתמול סיכם: "זה לא ייאמן אבל באמת העניין הזה של לצאת עם מחמאות נגד ב"ש חוזר על עצמו בכל משחק נגדם, לפחות מאז שרן הגיע. אנחנו טובים, אבל אין הסבר למה אנחנו רק יוצאים עם המחמאות. אני מעדיף לשחק פחות טוב ולנצח. באנו מול קבוצה מהמקום הראשון בליגה ונראינו ככה, אז מגיע לשחקנים את כל המחמאות. שוב היה חסר לנו גרוש ללירה וזה משהו שחוזר על עצמו. אני מקווה שמול מכבי נבוא לנצח".

 

בן שמעון. יפעיל לחץ? (עדי אבישי)

 

על השיפוט: "אני לא רוצה להתערב בעניין השיפוט כי זה לא מתפקידי. אני בא לעשות את העבודה שלי במגרש בלבד, אם רן אמר משהו כנראה הוא יודע. באר שבע מקבלים כבוד גדול מהשופטים. שחקנים כמו ברדה, בוזגלו ומליקסון, אבל השופט לא הכריע את המשחק. אנחנו שוב יצאנו פראיירים ויכלנו לנצח את המשחק".

 

על מה שחסר להם: "אנחנו עובדים יום יום באימונים על להשתפר והשבוע עשינו אסיפה של כמעט שעה וחצי על ההזדמנויות שהיו לנו בסכנין ועל המסירות הלא מדויקות. בעטנו היום לא פחות מב"ש וזה לא מוסבר".

 

על פריצה: "לא הספקתי להתרשם ממנו כ"כ הרבה. בינתיים הוא נראה כבחור מאוד שקט, בחור טוב ואני מאמין שהוא יתרום לנו עוד הרבה". על הרצף שירצו לעצור, דווקא מול מכבי ת"א: "באים לבלומפילד להילחם ולתת בראש. נבוא לנצח ולגמור את הסיפור". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי