מאות ליוו את שמעון קורק ז"ל בדרכו האחרונה

| צילום: אורי משיח

משה דמאיו ספד: "מעמודי התווך של הכדורגל, חינכת דורות של שחקנים"

(גודל טקסט)

מאות שחקני עבר, שחקנים, עסקנים, בני משפחה וקרובים הגיעו לחלוק כבוד אחרון למנהלה האגדי של מכבי תל אביב, שמעון קורק ז"ל, ומי שניהל את מחלקת הנוער של בני יהודה בשנים האחרונות. קבוצת הנוער של בני יהודה הגיעה בתלבושת רשמית גם שחקני עבר במועדונים כמו אלי דריקס, ניר קלינגר, לירן שטראובר, צביקה רוזן ורבים אחרים. 

 

בנו, בועז, ספד מעל קבר אביו: "אני רוצה להודות למשפחת דמאיו שהם מלאכים משמיים לעולם לא נשכח מה שעשו בשביל אבא. בני יהודה המועדון המדהים הזה נתתם לאבא שלי להרגיש נחוץ ונתתם לו חיים אני מקווה שאלוהים יחזיר לכם על פועלכם למען אבי".

 

 

דמאיו: "שמעון, היית מעמודי התווך של הכדורגל הישראלי חינכת דורות של שחקנים במכבי ובבני יהודה חינכת אותם לאהבה. אלה שהכירו אותך ידעו שבן אדם מלא הומור מסתתר מאחורי הפנים הקשוחים.

 

דאגתך עד יומך האחרון היה לדאוג לתפקודה של מחלקת הנוער ולשכר העובדים. נפרדנו לצערנו מגד סולמי בועז סולמי ניצן שירזי ז"ל בשנתיים וחצי האחרונות. שתשמור עליך משלחת מלאכי רעים מלמעלה".

 

 

 

דני לאופר יו"ר הקבוצה בעבר:" גם שלא הופעת בתקשורת כמעט אתה בשבילנו סמל הגדול מכולם".

צופית גרנט: "אברם ביקש ממני לספר לכם איזה בן אדם היית. האיש הכי לא בכיין שאני מכירה. אברם אמר לי איבדתי חבר. תזכירי להם איך שמעון טיפל בכולם והיה האבא הגדול של מכבי ת"א ואיך נשאר צנוע ואיך עזר לכל אחד ומי שהיה צריך עם הבעיות הכי קטנות כמו קופת חולים. אני מצטערת שהלכת לי כל כך צעיר גם מאיה נמני שנמצאת פה ביקשה להגיד בשם אבי נמני עליך טובות. שאלוהים ישמור עליך מלמעלה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי