עכו מאשימה: "לא ייתכן שערן זהבי יקבל הנחות"

זהבי ועוביידה ברגע העימות. מי פגע ראשון?
זהבי ועוביידה ברגע העימות. מי פגע ראשון? | צילום: ערן לוף

הקבוצה פרסמה סרטון בו לטענתה מתגרה כוכב מכבי תל אביב בעוביידה חטאב

(גודל טקסט)

הפועל עכו נכנעה אמש 3:0 לאלופה מכבי ת"א, תוצאה שאיתה יכולים בצפון לחיות בשלום לנוכח העובדה כי נותרו ב-10 שחקנים החל מהדקה הרביעית, אז חטאב עוביידה פגע ללא כדור בערן זהבי.

בסיום המשחק טען בלם עכו כי "זהבי שיחק בצורה מלוכלכת. הוא גזען, הוא קילל אותי ודרך על הרגל שלי", ובתגובה אמר במהרה קפטן מכבי ת"א: "הוא יצא טיפש על המגרש וכדאי לו לחזור בו מהאמירות הללו".

כעת, יממה לאחר סיום המשחק, הפועל עכו פרסמה סרטון ובו הציגה את כל טענות הבלם וקראה לאחידות – הרי שאם חטאב הורחק ונענש, כך יש לנהוג גם כלפי ערן זהבי שמואשם על ידם בהתגרות, זלזול ופגיעה ללא כדור.

זהבי. ייענש לאור סרטון ההגנה של עכו? (ערן לוף)

לטענת אנשי הפועל עכו, כבר בתחילת המשחק התגרה ערן זהבי בחטאב עוביידה. לטענתם, אחרי 25 שניות צלל ערן זהבי ופנה לשופט בטענה כי הבלם ביצע עליו עבירה.

כעבור שתי דקות בלבד, לטענת אנשי עכו, ערן זהבי הגיב בזלזול לטענות הבלם לאחר שהאחרון הקדים את חלוץ הצהובים במאבק על כדור. 

כמובן שהאירוע שהוביל לכל העימות המותקשר הוא הרקחת הבלם, שנראה בטלוויזיה פוגע בערן זהבי ללא כדור. לטענת הבלם וכפי שהנהלת עכו מנסה להוכיח בסרטון ההסברה שהוציאה, ערן זהבי היה הראשון מביניהם שביצע עבירה ללא כדור ולטענתם דרך על רגלו של עוביידה. בסרטון לא ניתן לראות האם ערן זהבי מקלל את הבלם, כפי שעדיין טוענים אנשי הפועל עכו.

מנכ"ל הפועל עכו רפי סולטן מסר בתגובה: "לא יתכן ששופטים יעשו הנחות לערן זהבי. אם עקרון הצדק היה פועל במקרה הזה, גם זהבי היה אמור לקבל אדום או לחלופין שניהם היו צריכים להיות מוצהבים. מקווה שבית הדין יפעל לפנים משורת הדין ויזכה את עוביידה. אם ערן זהבי לא נענש באותה המידה, חטאב צריך להיות זכאי. או שלחלופין גם זהבי ייענש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי